خبرهای داغ:
بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب/مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه فامنین:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه فامنین گفت: عدم ورود جدی و قوی متولیان امر عفاف و حجابباعث می‌شود دشمن به راحتی در دل جوانان رسوخ کرده و به راحتی افکار ملت را به سمت خود بکشاند.
کد خبر: ۸۵۳۹۹۰۶
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

نقوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین با اشاره به روز عفاف و حجاب و عدم اجرای قانون 300 ماده‌ای گسترش عفاف و حجاب مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: اهمیت ندادن مسئولین بهاجرای این قانون و مقوله مهم و غرق شدن در بوروکراسی اداری در اجرای آن نشان از این امر است که عفاف و حجاب در اولویت های اصلی آنان قرار ندارد.

وی با بیان اینکه مسئولان در زمینه اجرای عفاف و حجاب به صورت قوی وارد عرصه عملی نمی‌شوند و این مهم فقط در حد گزارش به مراتب بالاست، گفت: باید توجه داشت که با ورود جدی متولیان امر می توان با فرهنگ سازی این امر را در بین مردم بازسازی کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه فامنین تصریح کرد: از سویی نیز دولت یازدهم با رهبر معظم انقلاب هماهنگ نبوده و می‌خواهد در فرمایشات رهبری تناقض ایجاد کند و روابط خود را با کشورهای بیگانه با ایجاد آزادی در کشور افزایش دهد.

وی ادامه داد: دستگاه شیطانی ناتوی فرهنگی و صهیونیسم جهانی از عمل نکردن دولت به این قانون راضی بوده و راحت تر می‌تواند اهداف شوم خود را عملی نماید.

نقوی اضافه کرد: با توجه به عملکردهای بسیار قوی دشمن باید توجه کرد که رفته رفته بی‌حجابی و بی‌بند و باری باعث مقبولیت زیاد به ویژه در شهرهای بزرگ در بین برخی جوانان می شود و در نتیجه دشمن به هدف خود می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اگر متولیان به صورت قوی وارد عرصه نشوند دشمن به راحتی در دل جوانان رسوخ کرده و می تواند به راحتی افکار ملت را به سمت خود بکشاند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات