مردم دشتی در سی هفتمین سال برگزاری روز جهانی قدس هم صدا با جهان اسلام شعار مرگ بر اسرائیل سردادند.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۸۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ در سی هفتمین سال برگزاری روز جهانی قدس و شهدای مظلوم یمن مردم متدین و همیشه در صحنه شهرستان دشتی به خیابان‌ها آمدند و با شعارهایی نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار ابراز داشتند.
مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافتند و اعلام کردند احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل که مغرضانه و غیرحرفه‌ای گزارش‌های دروغین نقص حقوق بشر در ایران را برای به دست آوردن رضایت آمریکا و رژیم خون‌آشام اسرائیل می‌نویسد، چرا در برابر ظلم و کودکشی رژیم غاصب اسرائیل و رژیم مرتد آل سعود سکوت کرده است.

مردم روزه‌دار شهر خورموج در راهپیمایی روز جهانی قدس که از چهارراه مدرسه علمیه آغاز شد پس از عبور از خیابان‌های شهید رجایی، میدان شهید مهدوی، خیابان ابوطالب راهپیمایی را تا مصلای امام خامنه‌ای شهر خورموج ادامه دادند.

در این راهپیمایی مردم  تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره)، حضرت امام خامنه‌ای و دست‌نوشته‌هایی در دست داشتند تا بار دیگر با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده انزجار خود را از این کشورهای غربی به نمایش بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها