خبرهای داغ:
احمدی: متاسفانه در برخی محافل بعضی صحبتها و عقب نشینی ها از اصول وارمانهای انقلاب دیده می شود که با روح انقلابیگری منافات دارد.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۷۸
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان که در جمع پاسداران این ناحیه سخن میگفت در تحلیل شرایط کنونی بیان داشت: بنیان انقلاب اسلامی چه در شعارها و نظریه ها وچه در عمل و اقدام مبتنی بر نفی هرگونه سازشکاری و ایستادگی و مقاومت در برابر مستکبران عالم است.

وی در ادامه افزود:متاسفانه امروز در برخی محافل شاهد شنیده شدن بعضی از صحبتها و عقب نشینی ها از اصول اساسی انقلاب هستیم که با اهداف
وآرمانهای امام راحل وبا روح انقلابیگری مغایرت دارد.

احمدی با بیان این که انقلاب اسلامی مدل جدیدی از حکومت را به جهان نشان داد تصریح کرد:اصلا انقلاب اسلامی برای این بوجود امد که یک مدل جدید حکومت سیاسی که در اصل همان حکومت دینی است در عرصه میدانی ایجاد شود و یک روح تازه در کالبد اسلام دمیده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت:با توجه به زیاده خواهی طرف غربی و تغییر پی در پی مواضع آنها تیم مداکره کننده هسته ای کشورمان باید هوشمندانه مواظب خدعه ونیرنگ طرف غربی باشد وی ضمن دعابرای موفقیت تیم مذاکره کننده کشورمان برحفظ خطوط قرمز نظام در مذاکرات تاکید کرد
.


ارسال نظرات
پر بیننده ها