خبرهای داغ:
فردا بمناسبت روز ملی عفاف و حجاب انجام می‌شود

برگزاری همایش عفاف و حجاب در همدان

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از برگزاری همایش عفاف و حجاب به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۷۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی فیض منش بیان داشت: همایش عفاف و حجاب به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب به همت دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و اداره کل آموزش و پرورش در مجتمع ابن سینای همدان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آفات بی حجابی در جامعه خاطرنشان کرد: اگر حجاب در جامعه نباشد موجب رونق گرفتن گناه، گسترش معضلات اجتماعی، افزایش آمار طلاق و متزلزل شدن بنیان خانواده در جامعه می شود.

مدیر دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان همدان با بیان اینکه خانواده‌ها و به ‌ویژه زنان باید در برابر تبلیغات سوء دشمنان هوشیار باشند، افزود: دشمن با روش‌هایی چون تولید لباس‌های غیراسلامی و زننده مصیبت بزرگی را گریبان گیر خانواده‌ها می‌کند و بدین ترتیب امنیت زنان دچار آسیب شده و نهاد خانواده از هم می‌پاشد.

فیض منش تصریح کرد: امروز شاهدیم که برنامه های مبتذل ماهواره ای با پخش فیلم ها و سریال هایی که اساس خانواده و روابط بین افراد جامعه را هدف قرار داده اند ، حجاب و عفت دختران را مورد هجمه قرار داده اند و تلاش دارند که این گوهر ارزشمند را از ارزش های اسلامی دور سازند.

وی ادامه داد: زنان جامعه اسلامی با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) که نمونه کامل عفاف، حجاب، عصمت و پاکدامنی است، می‌توانند راه سعادت و رسیدن به کمال را در پیش گیرند.

گفتنی است، برگزاری جلسه پرسش و پاسخ، اهدا جوایز به حافظان قرآنی و برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از دیگر برنامه های این همایش است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار