خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن خبر داد

پرداخت بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی در رزن

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن ازپرداخت بیش از 5میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی ازابتدای سال تاکنون در شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۶۹
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵

مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به برگزاری دوره آموزشی پرورش مرغ بومی با همت بسیج سازندگی و مرکز ترویج و آموزش جهاد سازندگی در حوزه مقاومت امام علی (ع) اظهار داشت: در این دوره دو روزه که به مدت 18 ساعت طول کشید 25 نفر از متقاضیان ایجاد اشتغال در زمینه مرغ بومی شرکت کردند.

وی هدف از اجرای این آموزش را در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: امسال علاوه بر این برنامه 3 دوره آموزشی پرورش بلدرچین با ظرفیت 28 نفر، پرورش قارچ با ظرفیت 32 نفر و پرورش گوساله با ظرفیت 23 نفر با همکاری مرکز ترویج و آموزش جهاد سازندگی در حوزه های مقاومت برای متقاضیان برگزار شده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان رزن تصریح کرد: افراد علاقه‌مند به اشتغال در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند با مراجعه به دفتر بسیج سازندگی از تسهیلات در نظر گرفته شده در این زمینه استفاده کنند.

وی افزود : از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 5 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در عرصه های مختلف پرداخت شده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

زارعی خاطر نشان کرد: رویکرد بسیج سازندگی امسال در راستای راه اندازی صنایع کوچک تبدیلی از جمله بسته‌بندی مواد غذایی، خشک کردن و پودر کردن میوه جات و سبزیجات، عصاره عرقیات، تولید رب و مربا و شوریجات و ترشیجات بوده که در این زمینه نیز آماده ارائه تسهیلات هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار