خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم بصیر ایران اسلامی همواره در صحنه حضور دارند.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۶۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶

حجت الاسلام حمزه شیرزادی در جمع مردم روزه دار شهر جوکار با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) و به نوعی همدردی با مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: امروز بعد از گذشت سی و چند سال از انقلاب موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف شروع شده و راهپیمایی در روز قدس صرفاً به ملت ایران محدود نمی شود و دیگر ملت‌های مسلمان نیز به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در روز قدس فرمانبرداری از دستور امام راحل(ره) و تبعیت از نائب برحقش امام خامنه ای نمود بیشتری پیدا می‌کند، گفت: روز قدس روز یأس و ناامیدی از سازمان های بین المللی و شورای امنیت است و این ناامیدی، انزجار از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل صهیونست را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مردم بصیر ایران اسلامی همواره در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: امسال نیز شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به صورت کوبنده تر و با شعورتر از سالهای گذشته در سراسر کشور طنین انداز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات