به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در گفتگو با بسیج:

مقابله با بدحجابی نیازمند حرکت جهادگونه مسئولین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت : رعایت حجاب و عفاف از تکالیف الهی است که مسئولین باید با حرکتی جهادی نسبت به مقابله با این معضل اجتماعی اقدام کنند.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۶۴
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار بسیج ، موضوع حجاب و عفاف را از موضوعات و تکالیف شرعی دانست و اظهار داشت: قرآن کریم طراحتاً به موضوغ حجب و عفاف اشاره کرده است و هم مردان و هم زنان را به رعایت این اصل مهم دعوت کرده است.

وی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود : رعایت حجاب و عفاف از تکالیف دینی است که مردم و مسئولین باید در این حوزه گام های استواری بردارند و دستگاه های فرهنگی نیز در کنار دولتمردان و آحاد مردم باید همدل و همزبان باشند تا گام های خوبی در این جهت برداشته شود.

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به زمینه های توسعه بدحجابی در جامعه عنوان کرد : دشمن از طریق ماهواره ، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی زمینه های توسعه بدحجابی و بی بندوباری را در جامعه اسلامی فراهم می کند.

وی با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت : باید در زمینه رعایت حجاب جهادکرد و از تمام توان مردم در عرصه توسعه فرهنگ حجاب بکارگیری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز دو وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را مهم دانست و گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، اگر تیم های امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شود می تواند اثرات خوبی در جهت رعایت حجاب داشته باشد و راه برای جولان دشمنان اسلام بسته شود.

وی در پایان عنوان کرد : متاسفانه در ماه مبارک رمضان شاهد گسترش بدحجابی و روزه خواری هستیم و با توجه به اینکه حکومت ما حکومتی اسلامی است ولی هیچ برخوردی با این قبیل افراد صورت نمی گیرد، درحالی که برای برخورد با آن ها قانون وجود دارد و می توان از طریق قانون با این افراد مقابله کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها