خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت خادم پر گفت: طرح جوانه‌های صالحین در راستای تربیت نیروهای مفید و مقید به آرمان‌های انقلاب است.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۶۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸

صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین یکی از طرح های تربیتی مفید و مؤثر به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین از ابتدای تابستان امسال در اکثر پایگاه‌های تابعه این حوزه اجرایی شده است.

وی افزود: امید است اجرای این طرح در رشد کودکان و نوجوانان این مرز و بوم نقش بسزایی ایفا کند و حوزه خادم پر در این راستا تلاش خود را به کار می‌گیرد.

فرمانده حوزه مقاومت خادم پر با بیان اینکه در این طرح برنامه‌های فرهنگی، تقویت درسی، ورزشی و... در نظر گرفته شده است، گفت: اجرای این طرح با برنامه‌های متنوع به نوبه خود در رشد و ایجاد اشتیاق در کودکان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: اگر ما امروز به فکر رشد همه جانبه آینده‌سازان این مملکت باشیم و امثال این طرح ها را با جدیت اجرا و عملی کنیم مطمئناً در آینده با مشکل نیروی مفید و مقید به آرمان‌های انقلاب مواجه نخواهیم شد.

صمدی یادآور شد: پایگاه‌های بسیج باید نهایت تلاش خود را در راستای اجرای بهتر طرح جوانه های صالحین داشته باشند تا در آینده شاهد نتایج مفید کوتاه مدت و بلند مدت این برنامه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات