علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: سمیه محمدی خیر جوانی است که از منطقه بهاران امامزاده حسن همراه دوستانش به آسایشگاه خیریه کهریزک آمده تا علاوه بر توزیع نذری بین سالمندان و معلولان کمی سبک شود و آرامش روحی پیدا کند.
کد خبر: ۸۵۳۹۶۲۲
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ این جوان پاک طینت حسرت می خورد چرا به طور یک دفعه و ناغافل او به او اطلاع دادند که به کهریزک برویم و می گوید: ای کاش دوستانم زودتر به من اعلام می کردند تا من هم در پخت نذری با آنها مشارکت می کردم. البته قبلا هم به دیدار سالمندان آسایشگاهی در شهرستان پاکدشت رفته ام و علاقه دارم در امور خیر مشارکت داشته باشم و به ملاقات همه سالمندان و معلولان بروم و آنها را شاد کنم.

محمدی لیسانس مدیریت دارد و از همین حالا اصول عاقبت به خیری و آینده خود را مدیریت کرده و راه صلاح و رستگاری را پیدا کرده است؛ او از هم اکنون بخشی از حقوق خود را به امور خیر اختصاص داده و در همین راستا یک دختر و پسر هفت ساله بی سر پرست را تحت پوشش و حمایت خود قرار داده است. این خیر جوان و نیک اندیش به جوانان توصیه می کند که از همین امروز به فکر عاقبت و آینده خود باشیم که فردا دیر است، اگر منتظر این هستیم که پول مان از پارو بالا برود و خانه و ماشین و زندگی به هم بزنیم و بعد از نیازمندان دستگیری کنیم دیر است، امروز محبت کنیم که شاید فردایی نباشد. کار نیک کردن از پر کردن است اگر امروز دست و پایمان برای کار خیر بلرزد در آینده هم که موقعیت مناسب داشته باشیم شاید دیگر فرصت عمر نباشد. وی ادامه می دهد: کمک کردن فقط مالی و مادی نیست خیلی از سالمندان و معلولانی که در اینگونه مراکز ساکن هستند نیاز مالی ندارند و محتاج یک نگاه مهربان، یک لبخند و یک سلام ساده و بی ریا هستند. وقتی کسی به دیدار آنها می رود خیلی خوشحال می شوند این بهترین هدیه به آنهاست. او می گوید: زمستان و تابستان و پاییز برگ ریزان در اینجا بهار را می توانید حس کنید و تازه و جوان و شاداب و بهاری شوید.  

ارسال نظرات
آخرین اخبار