نظر مسئولان یزد در خصوص اهمیت حمایت از فلسطین؛

اسرائیل زخم کهنه جهان اسلام/ روز قدس لیله القدر جهان اسلام است/ضرورت پاسداشت مقاومت

مسئولان استان یزد همدل و همزبان با مردم در حماسه آفرینی روز قدس سهیم بودند.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۹۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئولان استان یزد همدل و همزبان با مردم در حماسه آفرینی روز قدس سهیم بودند

خبرنگار یزدندا، در حاشیه راهپیمایی نظر مسئولان را در خصوص اهمیت روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس جویا شد.


اسرائیل زخم کهنه جهان اسلام


دکتر محمد صالح جوکار گفت: روز قدس روز اسلام و حیات اسلام است، این روز، روز نماد وحدت مسلمانان دردنیا محسوب می شود.


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهارکرد: مردم مومن و انقلابی دارالعباده ما با ایثار و از خود گذشتگی برای تحقق راهبردهای کلان امام(ره) و رهبرمعظم انقلاب در راهپیمایی حضور از روی احساس وظیفه وتکلیف با روحیه پرنشاط برای مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه و ریشه کن کردن این رژیم در راهپیمایی حضور یافته اند.

وی افزود: انشالله با نابودی اسرائیل، زخم کهنه ای که بر پیکر جهان اسلام خورده، التیام یابد و مسلمانان و جهان اسلام به سمت ایجاد فرهنگ و تمدن نوین اسلامی که در همه عرصه ها می تواند موفق باشد حرکت کنند.


روز قدس روز یکپارچگی جهان اسلام در برابر کفر


استاندار یزد در خصوص اهمیت حمایت از فلسطین گفت: اهمیت روز قدس بر این اساس است که وحدت و همبستگی مسلمین را سبب شده و جهان اسلام را یکپارچه در برابر کفر جهانی قرار داده است.


سید محمد میرمحمدی اظهار کرد:  روز قدس آزادی فلسطین قبله اول مسلمین و ظلم ستیزی را سرلوحه خود قرار داده است و مردم روزه دار یزد نیز با حضور چشم گیر خود در این هوای گرم برای دفاع از ستم دیدگان فلسطین در صحنه حاضر شده اند.


روز قدس، فتنه فتنه گران را نقش بر آب کرد


فرماندار یزد خاطر نشان کرد: از زمان شکل گیری رژیم نامشروع صهیونسیتی، سران این رژیم و کسانی که در شکل گیری این رژیم سهم داشتند سعی کردند این موضوع را یک موضوع داخلی جلوه دهند اما امام راحل(ره) معتقد بودند که مسئله فلسطین نه تنها مربوط به مسلمانان است بلکه به همه مردم دنیا مرتبط می شود.


محمود شاکری شمسی گفت: امام (ره) با نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس تمام نقشه و فتنه های شوم مکاران و کافران صهیونیسم را نقش برآب کرد.

 

مقاومت زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

مدیر کل فرودگاه های بین المللی شهید صدوقی یزد گفت: روز قدس، روز همدردی با مردم مظلوم جهان است و فرصتی است تا مسلمانان همبستگی به جهان ثابت کنند.


سعدالله وطن‌خواه اظهار کرد:  مردم دارالعباده یزد نیز در این روز با تبعیت از رهبرمعظم انقلاب و در لبیک به فرمان امام خمینی(ره) با توجه به موقعیت حساس منطقه در راهپیمایی شرکت کردند تا ندای استکبار ستیزی خود را به جهان برسانند.


وی افزود: انشالله این حرکت ها و مقاومت اسلامی زمینه ساز ظهور و برپایی حکومت امام زمان(عج) باشد .


روز قدس لیله القدر جهان اسلام است


مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد اظهارکرد: در اهمیت روز قدس اینکه امام خمینی(ره) فرمودند:«فلسطین پاره تن اسلام است» و ما باید تمام تلاشمان را برای انعکاس حضور مردم برای احیاء این روز انجام دهیم.


داود پاک طینت گفت: مردم یزد نیز با اینکه شب گذشته تا دیر وقت در مراسم احیا حضور داشتند امروز هم در لبیک به فرمان قام معظم رهبری که فرمودند:« روز قدس لیله القدر جهان اسلام است» در حضور حماسی در راهپیمایی وحدت خود را به رخ استکبار کشیدند.


روز قدس، روز پاسداشت فرهنگ مقاومت است


شهردار یزد خاطر نشان کرد: پاسداشت فرهنگ مقاومت اسلامی هدف راهپیمایی روز قدس است و مردم دارالعباده نیز در این روز با حضور در صحنه حمایت خود را از مظلومان عالم در برابر ظلم حکومت های ظالم نشان می دهند.

ارسال نظرات