مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران خبر داد:
مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران از اعزام 50 دانشجوی بسیجی دانشگاههای مازندران به دوره آموزشی تشکیلات خط امام(ره) خبر داد .
کد خبر: ۸۵۳۹۵۹۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵



 


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حمید لزگی بیان داشت: ۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های مازندران به دوره آموزشی تشکیلات خط امام(ره) اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره گفت: اشراف حداکثری دانشجویان بسیجی بر اندیشه‌های امام و گفتمان انقلاب اسلامی را اهداف اصلی این دوره است.

لزگی ادامه داد: این دوره‌ تحت عناوین خط امام مسئولان بسیج دانشجویی، خط امام مسئولان سیاسی، خط امام مسئولان فرهنگی و خط امام مسئولان سازندگی در شهریورماه برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران گفت این دوره با حضور اساتید انقلابی ؛حوزه و دانشگاه بر گزار می شود تا تا دانشجویان با منش ، بینش و روش راهبردی انقلاب اسلامی آشنا شوند و برای نقش آفرینی در صحنه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده گردند.

وی با بیان اینکه دشمن از هر طریق به دنبال دور کردن جامعه به ویژه نسل جوان از اهداف و اندیشه‌های ولایت است، ابراز کرد: برگزاری برنامه ها و دوره های آموزشی بهترین بستر برای مقابله با هجمه های دشمنان در ابعاد مختلف است .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها