خبرهای داغ:
مردم انقلابی و ولایت مدار تاکستان با تجمع در میدان15خرداد به عنوان مکان شروع راهپیمایی با حضور آیت الله اسلامی امام جمعه ، فرماندار شهرستان،رئیس دادگستری، فرمانده سپاه و فرمانده انتظامی، ریاست آموزش و پرورش شهرستان و برخی دیگر از مسئولین شهرستان راهپیمایی روز جهانی قدس را برگزار کردند.
کد خبر: ۸۵۳۹۴۷۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان: قاطعیت حضور پرصلابت مردم تاکستان در ماه مبارک رمضان با تمام آواهای شوم استکبار از جنس و ایمان در یک روز گرم تابستانی برگ حماسه ماندگار دیگری در دفتر خاطرات سی وشش صفحه ای انقلاب به یادگار نهاد.

حضور پررنگ نیروهای نظامی و انتظامی تاکستان که از ساعت ها قبل از آغاز مراسم جهت تامین امنیت و برقراری نظم راهپیمایی و مسائل ترافیکی در زیر آفتاب سوزان در مسیرهای از پیش تعیین شده راهپیمایی حضور داشتند از دیگر حواشی این راهپیمایی بود.

حضور بانوان و جوانان و نوجوانان و روزه اولی ها در مراسم باشکوه و بی نظیر راهپیمایی امروز تاکستان، با پرچم‌ های فلسطین، یمن، حزب الله لبنان، بحرین و جمهوری اسلامی ایران بسیار چشم‌ گیر و دیدنی بود.

همچنین راهپیمایان تاکستانی حمایت قاطع خود از مردم مظلوم فلسطین، یمن، بحرین و سوریه را اعلام کردند و خواستار بیداری همه ازادیخواهان جهان و حمایت جهانی از مستضعفین شدند.

امروز دید بلند و حکیمانه معمار کبیر انقلاب تبلور و تحقق عینی یافت و میلیون میلیون مشتاق و حامی انقلاب تحریم را پوچ و بی اساس خواندند دیده بان انقلاب با ‍‍ژرف نگاری وسیع تحرک دشمنان را رصد کرد و در آستانه این حماسه درخشش ملت را نوید داد.

همچنین صفوف متحد و به هم تنیده مردم موج خروشان مردم در نماز جمعه حمایت از آرمان‌های امام راحل اعلام حمایت از قدس شریف بود.

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها