نماینده ولی فقیه در سپاه سبزوار گفت:تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه راهپیمایی روز قدس را به روزی در جهت وحدت، همبستگی و اعلام انزجار از اقدامات دست نشاندگان غرب در ممالک اسلامی تبدیل خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۷۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمتکش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی،  در خصوص چرایی حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: روز قدس در حقیقت یکی از برجسته ترین یادگاری های امام راحل(ره) است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد صف بندی حق در مقابل باطل و عدل در برابر ظلم است، افزود: امام راحل(ره) با نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان بنام روز قدس تمام نقشه های استکبار را در حذف نام فلسطین از نقشه جهانی بهم ریخت.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم مظلوم فلسطین بیش از ۶۰ سال است که با عزت در مقابل اسرائیل غاصب ایستادگی کرده اند، بیان داشت: این حرکت امام خمینی(ره) که امروز شاهد جهانی شدن آن هستیم، یک هشدار جدی به رژیم صهیونیستی و همپیمانانش بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوارتصریح کرد: روز قدس به معنای حقیقی کلمه یک روز بین المللی است که نشان میدهد نه تنها جمهوری اسلامی ایران بلکه امروز تمام مردم دنیا قلبشان برای مردم بی دفاع فلسطین میتپد.

زحمتکش در ادامه با تاکید بر اینکه نباید فراموش کنیم که راهپیمایی روز قدس یکی از مصادیق هر ساله در خلق حماسه سیاسی جهان اسلام است، خاطر نشان کرد: امروز روزی است که ملت های مسلمان و غیر مسلمان بی واسطه مقامات رسمی حرفشان را در دفاع از ملت های ستم دیده در دنیا مطرح میکنند.

وی با بیان اینکه به امید خدوند امسال شاهد حضور پررنگ تر مردم در این راهپیمایی ضد استکباری خواهیم بود، عنوان کرد: تحولات اخیر در منطقه خاورمیانه، راهپیمایی روز قدس را به روزی در جهت وحدت، همبستگی و اعلام انزجار از اقدامات دست نشاندگان غرب در ممالک اسلامی تبدیل خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی است، گفت: راه اندازی جنگ های نیابتی، حمله رژیم کودک کش آل سعود به مردم بی دفاع یمن، درگیرهای ارتش و مردم سوریه با گروهک های تروریستی و ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی از جمله اقدامات استکبار در جهت بر هم زدن وحدت بین مسلمانان است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها