خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم گفت: حجاب و عفاف، یک فریضه الهی و واجب شرعی است.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۷۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

امیرحسین مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم طی سخنانی اظهار کرد: دولت جمهوری اسلامی در 13 دی ماه 1384 قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب را تهیه کرد و در سال 93 در صحن مجلس شورای اسلامی تصویب شد که حدود 300 ماده است و از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وی ابراز کرد: متأسفانه با توجه به اینکه همه ارگانها و نهادها باید در این قانون سهم داشته باشند، بعضاً مدیران مخالفت هایی را در اجرای آن دارند که انشاءالله این قانون و اجرای آن از طریق ریاست محترم جمهوری به همه ارگانها و نهادها ابلاغ گردد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم افزود: متولیان این قانون به قانون اعتقاد دارند ولی با توجه به اینکه محدودیت هایی را برای مدیران و بعضی از کارکنان دولت، ارگان ها، نهادها و همچنین بخشهای خصوصی ایجاد می کند، شاید مخالفت هایی در شروع این طرح به وجود آید، ولی ان شاءالله اگر قانون به صورت اجرایی درآید، خدمات خوبی برای مردم خواهد داشت به ویژه این قانون یک فریضه الهی و واجب شرعی است.

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمن هم، فریضه امر به معروف و نهی از منکر شدیداً مورد حمله است، با توجه به اینکه آنها اعتقادی به امر به معروف و نهی از منکر ندارند و همیشه به دنبال این هستند که این قانون و فریضه را زیر سوال ببرند می آیند در رسانه های مطبوعاتی و ماهواره ای شان شبهه ایجاد می کنند که مردم نسبت به اجرای این فریضه الهی، حضور کمرنگ داشته باشند.

مرادی در پایان تصریح کرد: ما امیدوار هستیم که با اجرای این قانون شاهد اجرای این فریضه الهی در بین مردم و آحاد کارکنان و ارگان ها و نهادها باشیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها