خبرگزاری بسیج: گردهمایی پیشکسوتان و جهاد شهادت لشکر 10 حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با عنوان یادیاران با حضور جمعی از رزمندگان پیشکسوت، مسئولان استان تهران و شهرستان ری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و ائمه جمعه شهرستان ری در ستاد فرماندهی حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۴۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار محمد تقی محقق رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به یک سنت هر ساله، رزمندگان قدیمی لشکر 10 حضرت سیدالشهدا(ع) پس از راهپیمایی روز جهانی قدس در ستاد لشکر گردهم جمع شده و دیداری تازه می کنند و این همایش بهانه ای است تا دوستان قدیمی بعد از سال ها دوری از حال و هوای همدیگر باخبر شوند.

وی خاطر نشان کرد: با پایان جنگ و بازنشست شدن بسیاری از رزمندگان با تجربه لشکر، ارتباط آنها با این مجموعه قطع نمی شود و این هماش ها موجب می شود که با توجه به تخصص هایی که بچه های پیشکسوت دارند از آنان در برنامه های مختلف از جمله حلقه های صالحین، روایت گری در کاروان های راهیان نور و سایر برنامه های فرهنگی مجموعه سپاه بهره بگیریم. حتی برای خواهران پیشکسوت کارت عضویت صادر می شود و از تجربیات آنها در اردوهای سازندگی و کمیته های تخصصی مختلف استفاده می کنیم.   

ارسال نظرات