خبرگزاری بسیج:روز جمعه مردم روزه دار شهرستان ملارد صلابت خود را به جهانیان نشان دادند.
کد خبر: ۸۵۳۹۳۰۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

 به گزارش خبرنگار بسیج خبرگزاری بسیج: مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان ملارد هم‌صدا با مردم ایران اسلامی بار دیگر ثابت کردند تا زمانی که ظلم در جهان وجود دارد از استکبارستیزی و عدالت‌خواهی خود دست برنمی‌دارند.

بر اساس این گزارش مردم روزه‌دار ملارد باشکوهی وصف‌ناشدنی و حضوری با شور و شعور هرچه باشکوه‌تر پای آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی را بار دیگر امضا کردند .

امروز همزمان با سراسر کشور اقشار مختلف مردم ، پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگ برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تمام مظلومان عالم به خیابان‌ها آمده بودند و در کنار یکدیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم شهرستان ملارد در کنار مسئولین ، روحانیون و علما با فریاد خشم خود بر سر استکبار جهانی ، حمایت خود را از مظلومان عالم به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین و همچنین مردم بی‌دفاع یمن اعلام داشتند .

روزه‌داران ملاردی در گرمای طاقت‌فرسای امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس شعارهایی همچون (( مرگ بر آمریکا ))،(( مرگ بر اسرائیل )) (( تازنده ایم رزمنده ایم فدائیان رهبریم))،(( این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده )) ، (( مرگ بر آل سعود )) سر دادند.

راهپیمایان ملاردی در روز قدس پس از اقامه نماز جمعه در مصلی شهر ، پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند .

ارسال نظرات