پیروزی تیم مقاومت بسیج برابر گیتی پسند در لیگ فوتسال

تیم مقاومت بسیج البرز با پیروزی برابر گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال کشور را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۲۹۵
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، دیدار تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و مقاومت بسیج البرز تهران در چارچوب رقابت‌های هفته نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.

گیتی‌پسند که در این مسابقه همراهی بیش از ۱۵۰۰ هوادار خود را داشت، نتوانست مقابل تیم جوان مقاومت درخشش داشته باشد و در این بازی متحمل شکست شد.

شاگردان محمود خوراکچی در این مسابقه تلاش بسیاری برای گلزنی کردند و در ابتدا به دنبال کسب پیروزی بودند اما حملات پیاپی آنها نتیجه نداد.

تیم مقاومت اما در نهایت بر روی یک ضد حمله و بر خلاف جریان بازی به گل رسید اما گیتی‌پسندی‌ها خیلی زود گل دریافتی خود را جبران کرده و بازی به تساوی رسید.

تیم مقاومت اما بار دیگر در دقایق پایانی نیمه نخست بازی گلزنی کرد تا تلاش شاگردان خوراکچی در پایان این نیمه، بی‌حاصل باشد و گیتی‌پسند با نتیجه دو بر یک در نیمه نخست متحمل شکست شود.

در نیمه دوم مسابقه نیز با وجود عملکرد بهتر گیتی‌پسند، این مقاومت بود که گل سوم را وارد دروازه تیم پرمهره اصفهانی کرد تا در نهایت مسابقه با نتیجه سه بر یک به سود تیم جوان مقاومت به پایان برسد.

گیتی‌پسندی‌ها در ادامه تلاش بسیاری برای گلزنی کردند اما تلاش‌های آنها نتیجه نداد و مسابقه با این نتیجه به پایان رسید.

برای تیم مقاومت در این بازی نادر حنیفی(۲ گل) و ابوالفضل حسینی گلزنی کردند. تک گل گیتی‌پسند نیز توسط مهدی جاوی به ثمر رسید.

ارسال نظرات