خبرهای داغ:
در آستانه فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس سپاه ناحیه شیروان با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر دفع غده سرطانی اسرائیل بعنوان اولویت اول جهان اسلام بر حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی ایرانی اسلامی در راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۲۵۰
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، متـــن بیانیه به شرح زیر است: روز جهانی قدس، فرصت نمایش وحدت و همدلی و اقتدار امت اسلام و ملت‌های مظلوم علیه بنیان‌های ظلم است. یادآور دفع غدّه سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام است.

روز قدس یکی از یادگارهای ماندگار و جاوید حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تجسم تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت واداشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی صلی‌الله علیه و آله و سلم و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

اگر چه استکبار جهانی در سال‌های اخیر به گمان باطل خود در راستای تأمین امنیت رژیم منحوس صهیونیستی و به فراموشی سپردن اولویت جهان اسلام در دفاع از آرمان فلسطین با افروختن آتش فتنه در کشورهای اسلامی و تحریک جنایتکاران آل‌سعود برای به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌دفاع یمن و مسلط نمودن گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه تلاش می‌کند، مسئله آزادی قدس شریف و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از اولویت اصلی مسلمین جهان فاصله بگیرد، اما مردم آزاده جهان، فارغ از دین، نژاد و ملیت، هر سال باشکوه‌تر از سال قبل، علیه ظلم و جور رژیم غاصب اسرائیل و حامیان جنایتکار فریاد بر می آورند.

مسئله فلسطین مسأله یک کشور یا یک قوم یا یک گروه اعتقادی خاص نیست بلکه یک جریان جهانی است که بر دو اصل حمایت از مظلوم و مبارزه با استکبار و استعمار تأکید دارد و جامعه بشری باید به مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله انسانی بنگرد و نسبت به آن بی‌تفاوت نباشد.

امروزه روز قدس نمایانگر عمق راهبردی و دامنه ی نفوذ تفکر و منطق مقاومت و ظلم ستیزی در جهان شده و رؤیای تشکیل "خاورمیانه بزرگ" و "اسرائیل از نیل تا فرات" را در صحنه ای معکوس به تقویت راهبرد دفع غدّه سرطانی رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان آزادی قدس و تشکیل "فلسطین از بحر تا نهر" تعبیر کرده است.

ناحیه مقاومت بسیج شیروان به نیابت از ده ها هزار بسیجی جان بر کف و همیشه در صحنه شهرستان ضمن اعلام تجدیدعهد و پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(حفظه ا...) با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم مجاهد، انقلابی و رشید ایران اسلامی و بویژه شهرستان شیروان برای حضور گسترده و پرشور در مراسم و راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس و نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست های جنایت آمیز آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان علیه جهان اسلام تأکید می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها