توقیف محموله ميلياردی لوازم آشپزخانه قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهار محال و بختياری از توقيف محموله لوازم آشپزخانه قاچاق به ارزش 14 ميليارد و 700 ميليون ريال در محور لردگان- سميرم ، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۹۴
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار "نورعلي ياري" در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پی كسب اخباري مبني بر حمل كالا هاي قاچاق از بنادر جنوبي به مقصد تهران ماموران پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان حين عمليات ايست و بازرسي در محور لردگان- سميرم دو دستگاه كاميون كشنده حامل بار را متوقف كردند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري ادامه داد: در بازرسي از اين دو كاميون تعداد 399 هزار و 224 قطعه لوازم آشپزخانه به وزن 40 هزار كيلو گرم فاقد مدارك مثبت گمركي كشف شد.

وي با بيان اينكه ارزش ريالي اين محموله قاچاق بالغ بر 14 ميليارد و 700ميليون ريال برآورد شده است، گفت: محموله توقيفي تحويل گمرک استان شد و سه نفر متهم به همراه پرونده متشكله جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شد.

سردار "ياري" در پايان افزود: يکي از اولويت‌هاي اين فرماندهي مبارزه با قاچاق کالا است و پليس همواره با شماره تلفن110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردمي و همکاري مردم در زمينه برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنيت جامعه است.

ارسال نظرات