خبرهای داغ:
مردم ولایتمدار شهرستان گرمه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۹۳
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، روز قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) برای حمایت از مردم و مسلمانان فلسطین و اعلام انزجار و برائت از رژیم اشغالگر صهیونیستی است که مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را از مظلومان و مستضعفان اعلام می‌دارند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم بار دیگر وارد صحنه می‌شوند و در این روز فریاد ملت‌های مسلمان علیه دشمنان به‌ویژه اسرائیل غاصب سر داده می‌شود.

ملت ایران با فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا بار دیگر به جهانیان نشان می‌دهند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو و نابود شود.

مردم شهرستان گرمه نیز همگام و هم‌صدا با همه مردم ایران و همه مسلمانان جهان خروش خود را نشان می‌دهند و با راهپیمایی و حضور خود ثابت می‌کنند که مسلمانان با اتحاد و هم‌دلی برای آزادی مظلومان تلاش می‌کنند و از حق مظلوم در برابر ظالم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

یک کسبه گرمه‌ای قدس را نماد وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان دانست و گفت: برگزاری این راهپیمایی در سراسر جهان یک وظیفه انسانی است.

وی دفاع از ملت مظلوم فلسطین را دفاع از اسلام و مسلمانان دانست و یادآور شد: همان‌طوری که امام راحل فرمودند روز قدس روز جهان اسلام است پس همه کشورهای مسلمان بایستی یکپارچه و منسجم شعار نابودی این منبع فساد یعنی اسرائیل جنایتکار را سر دهند.

یکی از جوانان گرمه‌ای نیز گفت: حضور دشمن‌شکن ملت ایران در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مقاومت مردم یمن و فلسطین، دشمنان را ناامید و توطئه‌های آنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره یار و یاور مستضعفان جهان بوده است و ازآنجایی‌که این آرمان والای انقلاب اسلامی با منافع قدرت‌های زورگو سازگار نیست به همین دلیل دشمنی و خصومت‌های استکبار با ملت ایران ادامه خواهد یافت.

یکی از فرهنگیان شهر گرمه، روز قدس را فرصتی برای دادخواهی از تمام ظالمان و زورگویان جهان و همچنین حمایت از همه مظلومان و ملت‌های آزادی‌خواه دنیا دانست.

غلامزاده اضافه کرد: مردم شهرستان گرمه مردمی موقعیت‌شناس هستند که در صحنه‌های مختلف و در هر جایی که نیاز به حضور آنها بوده، حضور گسترده داشته‌اند و این بار نیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

یکی از بانوان گرمه‌ای نیز در همین رابطه گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس به استکبار و آمریکای جنایتکار و صهیونیست اعلام می‌کنند که ملت‌های مسلمان برای مقابله با حرکت‌های تجاوزکارانه آن‌ها هیچ‌گاه از پای نخواهد نشست و این‌ها همه بیانگر اهمیت روز جهانی قدس است که مسلمانان باید در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

وی اظهار داشت: روز جهانی قدس روز برائت از کفار و برائت از عنصر اصلی فتنه یعنی اسرائیل و روز خشم مسلمانان علیه اسرائیل و روز حضور ملت‌ها علیه این رژیم متجاوز است.

جمعی از ورزشکاران شهرستان گرمه نیز ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس افزودند: ورزشکاران و جوانان شهرستان گرمه دوشادوش دیگر اقشار جامعه، در آستانه روز جهانی قدس با نهایت توان و تلاش خود، در جهت اهداف بلند انقلاب اسلامی خواهند کوشید و با شوری مضاعف در این راهپیمایی شرکت خواهند نمود.

ورزشکاران گرمه‌ای اظهار داشتند: بی‌شک حضور حماسی جوانان و ورزشکاران درراهپیمایی روز جهانی قدس، نمایش اتحاد و همبستگی اقشار مختلف مردم در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و پایبندی نسل سوم انقلاب شکوهمند اسلام به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

خاطرنشان می‌گردد راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در شهرستان گرمه، در 3 ‌نقطه شهری و 4 نقطه روستایی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها