ایستگاه هنری نقاشی،خوشنویسی،کاریکاتور در حمایت از مردم مظلوم غزه به همت کانون بسیج هنرمندان استان در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج برپا شد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۷۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، ایستگاه نقاشی، هنری نقاشی،خوشنویسی،کاریکاتور با حضور کودکان و نوجوانان در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین با موضوعات مرتبط با روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایانت رژیم صهیونیستی برپا شد.

علی عباس دادودنیا طی سخنانی با اعلام این مطلب افزود: سال گذشته نیز در همین نمایشگاه 250 نفر از کودکان و نوجوانان حضور داشتند و به ارائه هنر خود پرداختند و امسال نیز علاوه بر حضور عموم راهپیمایان این کودکان نیز حضور دارند و به بهترین آثار ارائه شده نیز جوایزی تقدیم می گردد.

وی هدف از برپایی چنین نمایشگاه های هنری در مسیر راهپیمایی روز قدس با همکاری کانون بسیج هنرمندان و سازمان بسیج دانش آموزی استان را حمایت از مردم مظلوم غزه با زبان هنر عنوان کرد و گفت: کودکان ما با زبان هنر به دنیا میگویند که مردم مظلوم غزه و فلسطین زیر پای استکبار و صهیونیسم شکنجه می شوند و آنها تنها نیستند بلکه همه مردم جهان از آنها حمایت می کند.

گفتنی است تریبون آزاد دانشجویی با موضوع قدس, بیداری اسلامی و استکبارستیزی به همت دانشجویان بسیجی استان کردستان در حاشیه راهپیمایی قدس برگزار شد.


ارسال نظرات