نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص هزار و 130 میلیارد ریال اعتبار برای سازه های آبی شهرستان دهلران خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۷۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ; دکتر علی محمد احمدی نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از سدمیمه در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد ; سد میمه یکی از سازه های آبی مهم شهرستان دهلران با حجم مخزن بیش از 70 میلیون متر مکعب می باشد.

وی با اشاره به اینکه سد میمه سهم بسزایی در مهار آب ها و انتقال آب به اراضی کشاورزی منطقه دارد افزود: عملیات اجرایی این سد با یک روند مطلوب آغاز شد ولی در نیمه دوم سال 93 به دلیل مشکلات مالی وقفه کوتاهی در عملیات اجرایی این سد به وجود آمد.

دکتر احمدی تصریح کرد: در سال گذشته مطالبات پیمانکار این پروژه به طور کامل پرداخت شد.

وی با بیان اینکه اعتبار بسیار خوبی برای این سد در سال 94 پیش بینی شده است عنوان کرد: مبلغ 420 میلیارد ریال اعتبار برای سد میمه در ردیف بودجه سال جاری پیش بینی شده است.

نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق برنامه زمان بندی شده مقرر شد تا ماهانه مبلغ 40 میلیارد ریال اعتبار از مبلغ پیش بینی شده در سال جاری هزینه شود که با این برنامه امیدواریم شاهد پیشرفت عملیات عمرانی این سد باشیم.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مبلغ 400 میلیارد تومان برای پروزه های عمرانی حوزه آبی دشت عباس از محل دشت های خوزستان و ایلام و مبلغ 310 میلیارد ریال برای سد دوییرج از محل آب های مرزی صندوق توسعه ملی در بودجه سال جاری پیش بینی شده است.


ارسال نظرات