حجت الاسلام سید جواد سلیمانی خطیب جمعه شهرستان بافق در خطبه های این هفته گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتبانه قوی برای تیم مذاکره کننده خواهد بود به حول وقوی الهی موفقیت خوبی را برای نظام ما به ارمغان بیارند.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۵۱
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق: خطیب جمعه شهرستان بافق در خطبه های این هفته گفت: امام خمینی(ره) در تاریخ ۱۶مرداد سال ۵۷ مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان جمعه آخر ماه مبارک آن سال را روز جهانی قدس نامگذاری کردند.

حجت السلام سیلمانی افزود: الان تمام دنیای اسلام برای اعلام  انزجار و نفرت خود از امریکا، اسراییل، ایادی آنها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین وارد صحنه میشوند.

وی در ادامه با تشکر از تمام اقشار مردم که با این هوای گرم و دهان روزه حضور گسترده خودشان روز جهانی قدس را زنده نگاه داشتند تشکر و قدردانی کرد.

خطیب جمعه بافق با بیان اینکه انگلیس عامل اصلی تشکیل این رژیم بوده است گفت: انگلیس با همکاری عربستان به این نتیجه رسید که فلسطین به دو دلیل بهترین منطقه برای پیشبرد اهدافشان است. اولا به وسیله دریای مدیترانه  به آبهای آزاد راه دارد، دوما این منطقه پل ارتباطی بین سه قاره است.

 حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: امسال روز قدس از حساسیت بیشتری برخوردار است که تنها فلسطین نیست که مورد تجاوز اسراییل قرار گرفته است. بالاترین جنایات در یمن به وسیله آل سعود انجام می شود و جامعه بین الملل در برابر این جنایات ساکت نشسته اند و از طرفی آل خلیفه در بحرین نیز در حق مردم شیعه بحرین نیز جنایت می کند.

وی در ادامه بیان کرد بالاترین و حساس ترین مسئله روز قدس امسال این است که جریان هسته ای موکول به امروز شده است و مسلما و قطعا رسانه های دنیا این حضور و استکبارستیزی ملت ایران را نشان خواهند داد و دشمنان آن را رصد می کنند. حضور مردم پشتبانه قوی برای تیم مذاکره کننده خواهد بود به حول وقوی الهی موفقیت خوبی را برای نظام ما به ارمغان بیارند.

این روحانی گفت: دشمنان همواره تلاش می کنند از طریق ماهواره ها و موبایل ها زمینه از بین بردن حجاب و عفاف در جامعه ما فراهم کنند و لذا  پدر و مادران مواظب باشید  و با نرمی فرزندتان را ارشاد و راهنمایی کنید.

خطیب جمعه بافق به مناسبت روز تامین اجتماعی اظهار داشت: در بافق حدود ۴۶ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از کارگزاران خواست  آنچه حق وحقوق کارگران است پرداخت کنند.

در حاشیه این مراسم گزاره برگ ملی توسط راهپیمایان امضاء شد.

ارسال نظرات