مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه تنگستان پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ، فریاد ضد استکباری سرداده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز داشتند.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۴۷
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزای بسیج در تنگستان؛ روز قدس بار دیگر روز بیداری و بصیرت تنگستانیها شد تا دوباره با حضور آتشین خود فریاد انزجار سر داده و تمامی جنایات استکبار ؛ آمریکای جنایتکار و اسراییل صهیونیسم را محکوم کنند.

راهپیمایی امروز روز جهانی قدس در حالی برگزار شده است که قشرها و گروه‌های مختلف مردمی، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و غیره در این صحنه مهم حضور داشتند و یک‌صدا فریاد انزجار از اسرائیل و آزادی قدس سر دادند.

مردم روزه‌دار تنگستان با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به جهانیان نشان دادند که ایرانی هرگز جنایان این دو دولت خبیث را فراموش نکرده و این شعار ماندگار تا همیشه تاریخ جاری خواهد بود.

مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس که از معیادگاه عاشقان خدا مصلی نماز جمعه اهرم به سمت میدان امام رضا این شهر بود، مملو از حضور زنان و مردان باغیرت تنگستانی شد تا با دهان روزه و گرمای طاقت‌فرسای تابستان، شعار مرگ بر اسرائیل سر دهند.

وتنگستانیها امروز با رهبر و امام خود بیعت دوباره داشتند و فریاد  ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده را سر دادندو با این شعار ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، آمادگی خود را برای اجرای فرامین معظم له اعلام کردند.

مردم روزه‌دار تنگستان در راهپیمایی امروز همچنین فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل‌سعود کافر سردادند.
همچنین راهپیمایان تنگستانی با در دست داشتن دست‌نوشته‌هایی که روز آن نوشته‌شده بود، فتنه‌گران مورد تنفر ملت هستند و مرگ بر فتنه‌گر و ما تا آخر ایستاده‌ایم، بار دیگر فتنه‌گران را محکوم کردند.

ارسال نظرات