بنیاد فرهنگی روایت اعلام کرد برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی همراه با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۳۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری مهر، بنیاد فرهنگی روایت در بیانیه ای عنوان کرد همگام با مردم و برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است:

«روز قدس روز اسلام است

امام خمینی(ره)

بار  دیگر در آستانه روز جهانی قدس قرار گرفته ایم، روزی که تبلور ایمان و اراده مصمم و قاطع ملت مسلمان ایران و سایر مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی است.

حضور میلیون ها ایرانی حق طلب در راهپیمایی روز قدس در سال های گذشته و با زبان روزه که طیف های مختلف جامعه را شامل می شده، نشان می دهد که آرمان آزادی قدس، آرمانی همگانی است که هیچگاه فراموش و ترک نخواهد شد. ملت ایران در اوج سال های جنگ تحمیلی و نیز محاصره و تحریم های اقتصادی، هیچگاه دفاع از مردم مظلوم فلسطین را ترک نگفنه و ثابت نموده که در راه دفاع از مظلومان عالم پیشتاز و ثابت قدم است.

 به همین مناسبت و افزون بر آن در راستای همدردی و همبستگی با مردم مظلوم یمن، بنیاد فرهنگی روایت، همگام با مردم عزیز و مقاوم ایران و نیز جامعه هنری کشور در راهپیمایی روز قدس امسال حضور خواهد یافت تا بار دیگر پیام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم یمن را با صدایی رسا فریاد زده و به منصه ظهور برسانند.»

ارسال نظرات