امام جمعه اشکذر:

کشتار، تجاوز و «عهد شکنی» در ذات یهودیان است

امام جمعه اشکذر تحریف گری و واژگون کردن واقعیت ها را ازجمله حیله گری های یهودیان در تمام زمان ها نام برد و افزود: قتل، کشتار، نژاد پرستی و تجاوز به حریم هر انسانی از روحیات این قوم متجاوز است.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۳۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اینکه برای شناخت قوم یهود باید به قرآن رجوع کرد اظهارداشت: یکی از خصوصیات قوم یهود که در قرآن به آن اشاره شدهاست، دشمنی با مسلمانان و اهل ایمان است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" امام جمعه اشکذر یهود را کینه توزترین دشمنان اهل اسلام خطاب کرد و گفت: سنگ دلی و قساوت از دیگر ویژگی های این قوم است که تنها گوشه ای از آن را می توان در جنایات آنان علیه مردم مظلوم فلسطین و یمن مشاهده کرد.

وی تحریف گری و واژگون کردن واقعیت ها را ازجمله حیله گری های یهودیان در تمام زمان ها نام برد و افزود: قتل، کشتار، نژاد پرستی و تجاوز به حریم هر انسانی از روحیات این قوم متجاوز است.

امام جمعه اشکذر تاکید کرد: مسلمانان باید بدانند هر نوع قرار دادی و در هرزمانی با این قوم بسته شود، این ها پیمان شکن و عهد شکن هستند.

حجت الاسلام طالبیان با بیان اینکه آمریکایی ها به فرموده رهبری حد یقف ندارند، تصریح کرد: زمانی دشمنان ما دست از سر ما برخواهند داشت که ما از دین و انقلاب اسلامی خود دست برداریم.

وی به مذاکرات دستگاه دیپلماسی کشور با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: در طول این مذاکرات هم ما بارها شاهد بدعهدی و کارشکنی آمریکایی با خط دهی و جهت دهی صهیونیست ها بوده ایم.

امام جمعه اشکذر در ادامه خوشحالی دشمن را در غم و اندوه ما، و ناراحتی دشمن را در پیروزی امت اسلام دانست و گفت: برای مثال اگر مردم یمن امروز در برابر عربستان دست نشانده صهیونیست ها به پیروزی دست پیدا کنند شاهد ناراحتی و واکنش های تند دشمنان خواهیم بود.

وی یادآور شد: خداوند در قرآن راه مبارزه با این قوم را صبر پیشگی و برگزیدن تقوا عنوان کرده است.

ارسال نظرات