مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

هدف ناتوی فرهنگی، گسترش بی حجابی در جامعه اسلامی است

کد خبر: ۸۵۳۹۱۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد موحد، در گفتگو با خبرنگار بسیج ، حجاب را یک اصل امکان ناپذیر در جامعه دانست و اظهار داشت : تاکیدات فراوانی نسبت به رعایت حجاب در احکام و روایات شده است که فلسفه حجاب ضمن تامین امنیت و احساس آسایش برای مرد و زن ، منافع اخلاقی دیگری نیز به همراه دارد.

وی افزود: اگر عناصر جامعه اعم از مرد و زن و مخصوصاً قشر جوان به این مقوله مهم توجه کنند جامعه نیز به سوی آرامش ، تکامل و امنیت بیشتری پیش خواهد رفت.

حجت الاسلام موحد ضمن اشاره به اهمیت نقش خانواده ها در رعایت حجاب و عفاف جوانان در جامعه گفت : تامین و تشویق حجاب بخش عمده ای از نقش و وظیفه حکومت اسلامی به شمار می رود که یک وظیفه مهم ذاتی دولت ها و حکومت های اسلامی می باشد.

وی خاطر نشان ساخت : متاسفانه هرازچندگاهی شاهد فراز و فرودهایی در دیدگاه ها و نظرات نسبت به این مسئله مهم هستیم که حکایت از بی رمقی و بی توجهی است که دولتمردان نسبت به حجاب دارند که این خود یک خسارت جدی برای جامعه اسلامی می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اعتقاد متولیان قانون به گسترش حجاب و عفاف در جامعه گفت : متولیان قانون 300ماده ای گسترش عفاف و حجاب قطعاً اعتقاد قلبی دارند چراکه خود نیز معتقدند که خانواده هایشان نیز لازم است حجاب داشته باشند ولی این را نیز برای مردم جامعه باید بخواهند که بنا به دلایل و مسائل سیاسی نسبت به رعایت این اصل مهم در جامعه بی توجه می شوند.

وی در ادامه متذکر شد : دستگاه شیطانی ناتوی فرهنگی و صهیونیسم جهانی از عمل نکردن دولت به این قانون احساس رضایت می کنند چراکه تمام هدفشان این است که با استفاه از ابزاری همچون شبکه های ماهواره ای نسبت به گسترش بدحجابی و بی بندوباری در جامعه اسلامی عمل کنند.

حجت الاسلام موحد در پایان خاطرنشان ساخت: اگر دولتمردان نسبت به این مسئله مهم جامعه بی تفاوت باشند موجب می شوند که دشمنان اسلام به اهداف خود دست یابند و به جهت رفع این معضل ، تلاش های آن ها لازم و ضروری می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها