حزب الله و مجاهدان مقاومت اسلامی در دروازه های استقرار رژیم صهیونیستی مستقر است و در واقع پیروزمندانه پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی انداخته است و باید گفت نصرت و پیروزی نهایی از آن مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین است.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۲۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
سردار محسن کریمی با اشاره به اینکه روزجهانی قدس روز استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا است، اظهار داشت: در طول تاریخ بین جبهه استکبار و جبهه اسلام درگیری زیادی بوده است ولی اوج آن مقابله انقلاب اسلامی با غده چرکین صهیونیست است و در واقع روز قدس، روز بزرگی است که حضرت امام(ره) جان کلام را گفتند و ایشان فرمودند:"اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود".

وی افزود:روز قدس روزی است که حضرت امام(ره) به یادگار گذاشته و تا زمانی که این رژیم اشغالگر وجود دارد و به جنایت خود ادامه می دهد و در واقع این روز می تواند یادآور مبارزه  طولانی و ریشه ای بااین غده چرکین باشد که اتحاد مسلمانان جهان را برای نابودی این رژیم غاصب و جنایتکار را طلب می کند و باید امت اسلامی با اتحاد و همدلی در برابر توطئه این رژِم جنایت پیشه بایستد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: حضرت امام(ره) روزهای اساسی و یوم الله‌های مهم و سرنوشت ساز زیادی را به یادگار گذاشته است، از جمله 22بهمن، 12بهمن، 12فروردین که مصادف با رای دادن به قانون اساسی و به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این بین، یکی از یوم الله‌هایی که ریشه  مبارزه با صهیونیست شد همین روز قدس است.

سردار کریمی بااشاره به اهمیت روز قدس و راهپیمایی مسلمانان جهان علیه رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله و مجاهدان مقاومت اسلامی در دروازه های استقرار رژیم صهیونیستی مستقر است و در واقع پیروزمندانه پنجه در پنجه رژیم صهیونیستی انداخته است و باید گفت نصرت و پیروزی نهایی از آن مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: روز قدس روزی است که درواقع امام(ره) مهر تاییدی بر همه مبارزات رزمندگان و مجاهدان مقاومت اسلامی با صهیونیست‌ها زدند و از طرفی در واقع نیرو و قوت مجددی را در جسم و روح مسلمانان دمیدند.

وی خاطرنشان کرد: باادامه  این مبارزه توسط مبارزین انشاالله شاهد روزی خواهیم بود که این رژیم منحوس از صحنه ی روزگار محو شود و باید گفت پیام روز قدس زیر بار ظلم نرفتن امت اسلامی است.


ارسال نظرات