مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان تأکید کرد: روز جهانی قدس یک مکتب جاویدان، کاربردی و با عظمت علیه مستکبران هر عصری است که می‌خواهند اسلام و مسلمین را تحت سلطه درآورند و امروزه با توجه به شرایط نامساعدی که آل‌سعود و اسرائیل در حال رقم زدن هستند مردم مسلمان سرتاسر جهان این روز را با شکوه و عظمت همیشگی برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۲۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

حجت‌الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: امروز دشمن چشم به حضور مردم ایران دوخته شده و باید با حضور حماسی خود بار دیگر نقشه‌های مکاران غاصب را  نقش بر آب کنیم.

وی با تأکید براهمیت روز جهانی قدس در جهان اسلام ادامه داد: امام خمینی(ره) راهپیمایی روز قدس را یک وظیفه شرعی می‌دانستند به این جهت که با سرنوشت دیگر مسلمانان مرتبط و در مبارزات مردم فلسطین علیه اسرائیل غاصب بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: حضور پرشور ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر پیام مقاومت اسلامی را در دنیا طنین‌انداز می‌کند و به جهانیان نشان می‌دهد که مردم ایران اسلامی همواره با عزت پشتیبان رهبر معظم انقلاب و ادامه دهنده آرمان‌های امام خمینی(ره) هستند.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس یک مکتب جاویدان، کاربردی و با عظمت علیه مستکبران هر عصری است که می‌خواهند اسلام و مسلمین را تحت سلطه درآورند و امروزه با توجه به شرایط نامساعد و فجایع ناگوار علیه اسلام به ویژه در خاورمیانه که آل‌سعود و اسرائیل در حال رقم زدن هستند مردم مسلمان سرتاسر جهان این روز را با شکوه و عظمت همیشگی برگزار می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در پایان گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با تجمع از مقابل مساجد خود همزمان با روز جهانی قدس در یک خیزش عظیم و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به جمعیت راهپیمایان می‌پیوندند و انزجار و خشم خود را از استکبار و رژیم صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات