حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد که در مسجد جامع بهاباد برگزار شد، نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان سفارش کرد و از حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۱۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بهاباد که در مسجد جامع بهاباد برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان و تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس اظهار داشت: روز قدس روزی است که امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران به وسیله آن، نابودی رژیم صهیونیستی را رقم زدند.

امام جمعه بهاباد خاطر‌نشان کرد: در این روز باید به یاری مظلومان عالم و فریادرسی قدس شریف توجه داشته باشیم چرا که اسلام بقایش به بقای قدس شریف است و امروز گام‌هائی که شما بر می‌داشتید، برای به خشم در آوردن کفار و جنایتکاران بود.

وی به سردادن شعارهائی که در راهپیمائی‌ها و اجتماعات داده می‌شود اشاره کرد و گفت: این شعارها یک عمل صالح و شایسته است، امروز راهپیمائی روز قدس حمایت از مظلومان است و به همین دلیل یک عمل صالح به حساب می‌آید.

امام جمعه بهاباد با اشاره به جنایات آل سعود در یمن گفت: این رژیم جنایتکار، زنان و مردان کودکان و پیر و جوان را در خیابان‌ها و بیمارستان‌ها و مدارس مورد حمله قرار می‌دهد، والله اینها از ابوسفیان‌ها و ابولهب‌ها و یزیدیان بدتر هستند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بهاباد به جنایات استکبار جهانی در دیگر کشورها از جمله عراق، سوریه، غزه، فلسطین، یمن و بحرین اشاره کرد و افزود: امروز این دشمنان از خدا بی‌خبر جنایت‌های وحشتناکی را در این کشورها مرتکب می‌شوند.

دهقانی به مراحل پایانی و حساس مذاکرات ایران و 1+5 اشاره کرد و گفت: توجه داشته باشیم ملت ایران در سایه ولایت قدردان خدمت‌گذاران نظام ایران اسلامی از جمله تیم مذاکره کننده هستند که در برابر زیاده‌خواهی مستکبران ایستادگی و مقاومت کرده‌اند.

وی گفت: میز مذاکرات هسته‏‌اى همواره دو طرف مشخصى را نشان داده، یک طرف گروه 1+5 و طرف دیگر اعضای تیم مذاکرات هسته‏‌اى ایران که به‏ حق با شجاعت و غیرت پاى حقوق ملت شریف ایران در برابر سران استکبار که تمام‏ قد براى تضعیف و شکستن عزت و اقتدار مردم ایران به صحنه نبرد دیپلماسى آمده‏‌اند، ایستادگى کرده و ترجمان دیگرى از سلحشورى و آزادی‌خواهى ایران اسلامى را به رخ جهانیان کشیده‏‌اند.

دهقانی افزود: پیروزى واقعى ملت ایران در این عرصه دیپلماسى در سایه مقاومت و ایستادگى شجاعانه تیم مذاکره‏ کننده ایران رقم مى‏‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: هر فردی که در هر جایگاهی خدمت می‌کند، تا زمانی که لیاقت خدمت‌گذاری را داشته باشد ملت و مردم از او حمایت می‌کنند.

خطیب جمعه بهاباد به 21 تیر سال‌روز کشف حجاب اشاره کرد و افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران روز 21 تیر روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه حجاب و پوشش خود یک مصونیت است گف: این نوع حجاب باعث حفظ شخصیت  انسانی می شود و آنچه اسلام فرموده است مسئله حجاب و پوشش یک فرد یک اثر محکم و مصونیت است برای افراد جامعه

گفتنی است کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعیت هلال احمر در مراسم نماز جمعه جهت مردم مظلوم فلسطین و یمن کمک های مردمی را جمع آوری می کردند.

ارسال نظرات