مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان بهاباد امروز در راهپیمایی قدس بار دیگر به ندای رهبر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و حماسه‌ای دیگری رقم زنند.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۱۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: مردم همیشه در صحنه بهاباد امروز جمعه همزمان با سراسر کشور با حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نواز غزه با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین اعلام همبستگی کردند.

مسیر راهپیمائی در شهرستان بهاباد از مقابل مسجد انقلاب شروع و طی مسیر خیابان امام خمینی ره به طرف مسجد جامع ادامه داشت.

اقشار مختلف مردم بهاباد، در حالیکه پیشاپیش آنان امام جمعه، فرماندار و کارکنان ادارات و مسئولان دستگاههای اجرایی مختلف حضور داشتند با در دست داشتن دست نوشته هایی در حمایت از مردم فلسطین در این راهپیمایی شرکت کردند.

حضور پیرمردهای دست به عصا، زنان نوزاد در آغوش و کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان با در دست داشتن نوشته های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جلوه های شیرین و دلنشینی را خلق کرده اند که هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

شرکت کنندگان در این حماسه با سر دادن شعار های «امروز روز ذلّت آمریکاست٬ پایان اقتدار خودکامه هاست»٬ « مرگ بر اشغالگر صهيونيست» و نيز شعارهای هميشگی مرگ بر اسرائيل٬ مرگ بر آمریکا٬ مرگ بر صهيونيست جنایتهای غاصبان قدس شریف در کشتار بیرحمانه و وحشيانه مردم مظلوم و بی دفاع غزه را محکوم کردند.

در پایان قطعنامه پایانی راهپیمائی قرائت که  با تکبیر مورد تائید حاضرین قرار گرفت.

در مراسم راهپیمائی روز قدس بهاباد حجت الاسلام ربانی یکی از اساتید حوزه علمیه قم در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم بهاباد در راهپیمائی روز قدس گفت: روز قدس یکی از ابتکارات بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) است.

وی افزود با گذشت 36 سال از انقلاب همه جمعه های آخر ماه رمضان را به دستور امام راحل راهپیمائی و تظاهرات ضد صهیونیست شرکت می کنند و برگزار میشود.

وی در مورد اینکه همواره باید یاور مظلوم بود گفت: در برابر ظلم ظالمین ساکت نیستیم ون باید در برابر مظلومان مظلومیت عالم بی تفاوت باشیم.

ارسال نظرات