خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اسرائیل را در برابر وحدت مسلمانان ناتوان خواند و گفت: سیاست امروز اسرائیل و آمریکا تفرقه افکنی و ایجاد جنگ در میان مسلمانان است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۹۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمدعلی پورمختار در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه کبودراهنگ، با بیان اینکه امروز متعلق به فلسطین است، اظهار کرد: حمایت از فلسطین جزء باورهای اعتقادی و سیاسی ملت ایران شده است.

وی با بیان اینکه آزادی قدس جزء آرمان‌های نظام و جمهوری اسلامی دارد، افزود: یهودیان صهیونیست دشمن‌ترین قوم نسبت به مسلمانان و دین اسلام هستند.
پورمختار با بیان اینکه که تا پیش از انقلاب اسلامی همه کشورهای منطقه حامی رژیم صهیونیستی بودند، افزود: وقوع انقلاب اسلامی همه نقشه‌ها و برنامه‌های استکبار جهانی و اسرائیل غاصب را بر هم زد و امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس مسلمانان جهان را برای تظاهرات ضد صهیونیستی بسیج کرد.
وی گفت: هرچند صهیونیست‌ها تلاش بسیاری در جهت کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطین می کنند و درصدد تخریب قبله اول مسلمانان هستند اما انقلاب اسلامی اقدام نیل تا فرات اسرائیل را ناتمام گذاشت.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز قدس باعث قدرت یافتن مسلمانان و دمیدن روحیه شهامت به مبارزان فلسطین شده است، ادامه داد: راهپیمایی سراسری روز قدس نشانه نفوذ کلام امام راحل (ره) و تشنگی مسلمانان جهان برای حمایت از فلسطین است.
وی اسرائیل را در برابر وحدت مسلمانان ناتوان خواند و گفت: سیاست امروز اسرائیل و آمریکا برای حفظ این رژیم و مبارزه با فلسطین تلاش در جهت تفرقه افکنی و ایجاد جنگ در میان مسلمانان است.
پورمختار یکی از سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی را ایجاد حوزه علمیه‌ای مبتنی بر اهداف خود در کشور پاکستان عنوان کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل با این کار به دنبال آموزش طلاب وهابی برای ایجاد گروهک‌های تکفیری و داعشی است.
وی به روند مذاکرات هسته ای کشورمان با دولت های مستکبر جهانی اشاره کرد و گفت: این مذاکرات در راستای دفع شر شیطان است که مسیر آن با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، حمایت مردم و ایستادگی مجلس به مسیر اصلی بازگردانده شده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات