رییس بسیج اساتید استان گیلان:

روز قدس، تجلی وحدت است

رییس بسیج اساتید استان گیلان روز قدس را، تجلی اراده همگانی امت های اسلامی دانست و گفت: روز قدس تجلی وحدت است و روزهای قدس به ما می‌گوید ملت ایران فقط و فقط با وحدت و یکپارچگی می‌تواند یار مظلوم و دشمن خصم باشد.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۹۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

بهروز جلائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، در ابتدا با طرح این سوال که چرا دولت های مدرن، چون آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و کانادا حمایت علنی خود را از رژیم صهیونیستی دارند اظهار کرد: چرا این دولت ها از دستاوردهای یک رژیم کودک کش حمایت می کند؟.

وی با بیان اینکه اگر به عقبه رژیم صهیونیستی نگاه کنیم خواهیم دید که این رژیم منحوس آغازگر 132 جنگ بوده است گفت: در هر جایی از جهان که منابع نفتی و معدنی وجود دارد این رژیم غاصب دایره تشکیل داده است.

رییس بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه اگر می‌خواهیم خاورمیانه آباد و آزاد شود و منطقه‌ای امن گردد باید این غده سرطانی یعنی اسرائیل از آن کنده شود، گفت: پیام روز قدس در داخل و خارج این است که وجود مقام معظم رهبری در ایران توانسته این دشمنی‌ها را کم اثر کند.

جلائی آشوب گری، وحشی گری، خیانت، انسان کشی،تحریف عقاید، ثروت پرستی، پیمان شکنی و ... را از ویژگی های این رژیم غاصب دانست و افزود: حرکت های که از سوی این رژیم صورت می گیرد حامل این پیام هاست.

وی روز قدس را، تجلی اراده همگانی امت های اسلامی دانست و گفت: روز قدس تجلی وحدت است و روزهای قدس به ما می‌گوید ملت ایران فقط و فقط با وحدت و یکپارچگی می‌تواند یار مظلوم و دشمن خصم باشد.

رییس بسیج اساتید استان گیلان با بیان اینکه روز قدس و اثرات آن فقط برای مردم فلسطین احصاء شدنی نیست گفت: این روز خودباوری، وحدت کلمه و همدلی را در سایه مسلمین ایجاد می کند.

ارسال نظرات