خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان:

آمریکا همان شیطان بزرگ است / آمریکا متعهد به هیچ مرام و مسلکی نیست

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه بعضی ها استقلال، عزت و شرف را نمی خواهند که حرف از تنش زدایی می زنند، گفت: امریکا همان شیطان بزرگ است و بارها نشان داده که متعهد به هیچ مرام و مسلکی نیست.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۸۸
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه تویسرکان در روز قدس بیان داشت: روز قدس در راستای دعای فرج است، چرا که با حمایت از مستضعفین زمینه ظهور را نزدیک می کند.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها، یهودیانی هستند که به آموزه‌های ضد بشری، ضد ایمانی و غلط تورات مقید هستند، اظهار کرد: ریشه این غده سطانی توسط امریکا در منطقه کاشته شده است و خوشبختانه به گفته سران غاصب اسرائیلی روز قدس خار چشم اسرائیل شده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: امریکای خیبث، جنایتکار و ملعون هم پیمان با اسرائیل دشمن درجه یک مسلمانان به ویژه اهل بیت(ع) است و با جنایت های به راه انداخته در سراسر دنیا هیچ عاقلی تردید نمی کند که امریکا همان شیطان بزرگ است.

موحدی با اشاره به اینکه گاهی اوقات برخی ها علاقه نشان می دهند که با امریکا ارتباط برقرار کنند و می گویند باید تنش زدایی شود، تصریح کرد: اگر قرار بود با امریکا ارتبط داشته باشیم آن همه شهید تقدیم نظام نمی کردیم.

وی عنوان کرد: بعضی ها استقلال، عزت شرف را نمی خواهند که حرف از تنش زدایی می زنند، امریکا اگر متعهد بود در مذاکرات گفته های خود را ثابت می کرد اما همین دیشب برای چندمین مرتبه نشان داد که متعهد به هیچ مرام و مسلکی نیست.

امام جمعه تویسرکان با اشاره به سخنی از امام خمینی(ه) مبنی بر اینکه اگر آمریکا و اسرائیل" لا اله الا الله " بگویند، ما قبول نداریم؛ چرا که آنها می خواهند سر ما کلاه بگذارند، عنوان کرد: نه قسم استکبار را باور می کنیم، نه توافق و تفاهم آنان را و چه خوب رهبری فرمودند من به مذاکرات خوشبین نیستم.

موحدی تصریح کرد: این مطلب برای آن است که ایشان شاگرد مکتب قرآن است و خوب می داند که دشمن، دشمن است و هیچ تعهدی به عهد و پیمان خود ندارد و تنها زمانی رای می شوند که خواسته های شوم اسرائیل غاصب در نظر گرفته شود و این طلب با تفکر استقلال طلبی و اسلامی ملت ما هم خوانی ندارد.

وی با بیان اینکه برخی ها با تصور خام می گویند تنش زدایی با امریکا مشکلات را حل می کند، عنوان کرد: بسیاری از مشکلات ما ناشی از مدیرت ضعیف و سوء تدبیر در مدیریت است، چرا که برای این افراد اگر از آسمان هم دلار و ارز بریزد باز با بی مدیریتی همه چیز را از بین می برند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با گله مندی از برخی اطرافیان دولتی ها، گفت: جوانان غیرتمند ما بنزین داخلی تولید می کند، اما به دلیل آنکه همسر معاون رئیس جمهوری علاقمند به بنزین وارداتی است، پشت به بنزین داخل می کنند و این مطلب در مورد بسیاری دیگر از کالاهای درونی هم صدق می کند.

موحدی تصریح کرد: متأسفانه واردات بی رویه به تولید و اقتصاد کشور لطمه وارد کرده است و مدیریتی نیست تا از خروج ارز جلوگیری کند و برخی تنها به دنبال سود و منافع خود از واردات هستند.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که ولی و سرپرست خود را خدا و ائمه انتخاب کرده اند از طاغوت اجتناب می کنند، افزود: ملت ما ثابت کرده است هرجا که از دشمن قطع امید کرد پیروز شد، از جمله در زمینه انرژی هسته ای که با قطع امید از استکبار در دنیا سرآمد این حوزه شدیم.

امام جمعه تویسرکان ابراز کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی نیز که مورد تأیید رهبر است باید با مدیریتی جهادی وارد شویم و با قطع امید از کشورهای بیگانه به تولیدات درون توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات