خبرهای داغ:
امام جمعه سرخه:

روز قدس روز اتحاد ملت بزرگ اسلام برابر صهیونیسم بین الملل است

امام جمعه سرخه با بیان اینکه روز قدس، لیله القدر تاریخ اسلام و نقطه صف بندی حق برابر باطل، عدل برابر ظلم است، گفت: روز جهانی قدس روز اتحاد و انسجام ملت بزرگ اسلام در مبارزه سخت با غده چرکین و سرطان مهلک و کشنده صهیونیسم بین الملل است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۸۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: امام و رهبری جایگاه و اهمیت این روز در فرهنگ انقلاب ما و در دکترین نظام ارزشی را تبیین کرده اند.

وی افزود: امروز مسئله فلسطین صرفاً یک مسئله عربی نیست؛ بلکه نه فقط عربی و اسلامی بلکه مهم ترین مسئله حقوق بشری در جهان معاصر است.

امام جمعه شهرستان سرخه بیان داشت: ما از امام راحلمان و رهبری آموختیم که مسئله فلسطین برای ما یک مسئله تاکتیکی یا یک مسئله موقت استراتژیکی سیاسی نیست؛ بلکه مسئله قدس شریف مسئله عقیده و ایمان است.

حجت الاسلام فاطمی بصیر افزود: مسئله فلسطین به عنوان یک مقوله بنیادین و غیرقابل تبدیل از اصول ارزشی انقلاب و نظام و از محکمات پاک امام خمینی(ره) و نشأت گرفته از سیره عملی آن بزرگوار است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با درایت و تدبیری مثال زدنی آخرین جمعه از ماه رمضان را روز پیامبر اسلام(ص) نامید، اظهار داشت: این ابداع عالمانه و مدبرانه امام راحل باعث شد که امروز دفاع از فلسطین مظلوم و قدس شریف یک مطالبه عربی و یا اسلامی نباشد؛ بلکه تبدیل به یک مطالبه جهانی و بین المللی شود.

امام جمعه شهرستان سرخه با بیان اینکه روز قدس، روز مسلمانان است، گفت: بسیاری از انسانها که نه عرب هستند و نه مسلمان اما فطرت های پاک دارند و جنایات رژیم صهیونیسم محکوم می کنند.

حجت الاسلام فاطمی بصیر تأکید کرد: بر اساس فرمایشات رهبری «حمایت از فلسطین بر همه مسلمانان یک واجب کفایی است؛ و باید امت اسلام کمک های خود را به مردم مظلوم فلسطین مبذول کنند» و اینها از مطالبات رهبری و وظیفه امت اسلام است.

وی با بیان اینکه صندوق های پشتیبانی و کمک به فلسطینیان مبارز باید در همه جای عالم تشکیل شود، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند «کرانه باختری باید مسلح به سلاح در مقابل اسرائیل شود» و این سیاست نظام ماست.

امام جمعه شهرستان سرخه با تأکید بر اینکه تحریم اقتصادی رژیم پوشالی صهیونیستی وظیفه دیگر امتهای اسلامی است، افزود: نباید امت های اسلامی این رژیم را به رسمیت بشناسند.

حجت الاسلام فاطمی بصیر بیان داشت: سلب امنیت از اسرائیل وظیفه دیگر امت های اسلامی است و هیچ نقطه ای در عالم نباید برای این رژیم غاصب امن و امان باشد و باید امت اسلام تلاش کند.

وی با بیان اینکه اسرائیل امروز شبیه به مرده یا میتی در حال احتزار است، گفت: اسرائیل امروز به آب، انرژی و امنیت نیاز دارد؛ بنابراین باید شریان حیاتی را بست تا این غده سرطانی نابود شود.

امام جمعه سرخه با بیان اینکه این مقاومت های جانانه حزب الله و گروه های فلسطینی آثار و ثمرات مادی و معنوی زیادی داشته است، تصریح کرد: مقاومت ثابت کرد که طرح توطئه تبدیل فلسطین به کشور یهودی از بیخ و بن نابود است و نخ نما شده است و اصلا قابل اجرا نیست.

حجت الاسلام فاطمی بصیر با بیان اینکه این روز جهانی قدس ممتاز از دیگر روزهای قدس سالهای گذشته است، افزود: امروز شاهد ددمنشی های وهابیت تکفیری و سلفی هستیم امروز شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» با شعار «مرگ بر آل سعود» پیوند خورده است.

وی با تأکید بر اینکه امت اسلام در این روز بزرگ علاوه بر تنفر و انزجار خود از اسرائیل و آمریکا نفرت و خشم خود را از آل سعود مزدور که سنگ استکبار شده است را اعلام می دارد، گفت: جنایاتی که این خائنین حرمین در یمن مرتبک شده اند در حافظه تاریخی ملت ها باقی خواهند ماند و ما فراموش نمی کنیم که سر اسرائیل و وهابیت سعودی در یک آخور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها