خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر:

روز قدس، نماد استکبارستیزی ملت‌هاست

امام‌جمعه موقت ملایر با بیان اینکه روز قدس نماد استکبارستیزی ملت‌های مسلمان است، گفت: روز قدس روز خروش ملت اسلام علیه غده سرطانی و دشمن جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۷۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام‌ سید حسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) این شهر با بیان اینکه روز قدس نماد استکبارستیزی ملت‌های مسلمان است، اظهار داشت: روز قدس روز خروش ملت اسلام علیه غده سرطانی و دشمن جهان اسلام است.

وی با محکوم نمودن جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین عنوان کرد: رژیم صهیونیستی اسرائیل 67 سال است که به سرزمین مردم مظلوم فلسطین تجاوز کرده و انواع جنایات را علیه مردم فلسطین انجام می‌دهد.

امام‌جمعه موقت ملایر گفت: امام خمینی(ره) از 38 سال پیش اعلام انزجار از اقدامات رژیم غاصب اسرائیل را اعلام و با آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس فریاد مسلمانان را به گوش مستکبرین جهانی رساند.

وی با اشاره به 21 تیرماه روز عفاف و حجاب بیان کرد: 80 سال پیش رضاخان به دستور انگلیس به ترکیه رفت و پس از 40 روز اقامت در ترکیه در ایران اعلام کشف حجاب را کرد.

فاضلیان افزود: مردم مؤمن مشهد پس از اعلام این حکم رضاخان به در مقابل این قانون ایستادند و در روز 20 تیر 100 نفر و در روز 21 تیر سه هزار نفر در مسجد گوهرشاد مشهد شهید شدند.

وی عفاف را مخصوص مردان و زنان نام برد و افزود: ملت ایران هیچ‌گاه آن 3 هزار شهید عفاف و حجاب را فراموش نکرده و دست از حجاب نخواهند کشید.

امام‌جمعه موقت ملایر با اشاره به سالگرد برپایی اولین نماز جمعه در شهر ملایر بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی از 21 رمضان سال 1358 اولین نماز جمعه ملایر به امامت آیت‌الله میرشاهولد برگزار و اکنون در چهار شهر ملایر نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حکمت‌ها و خطبه‌های ارزشمند نهج‌البلاغه گفت: عمل به فرموده‌ حضرت علی(ع) امری مهم در جامعه اسلامی است و باید بیشتر خطبه‌ها و حکمت‌های این کتاب ارزشمند را در بین جامعه تشریح و تبیین کنیم.

فاضلیان بابیان اینکه حضور مردم در مراسم شب‌های قدر در شهرستان ملایر چشمگیر بود، عنوان کرد: باید روزهای عمرمان نیز مانند شب‌های قدر پر از معنویت باشد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار