نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قدرت اسرائیل به شدت رو به افول است و تمام این ها به دلیل عزت یافتن دوباره امت اسلام است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۷۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن ابوترابی فرد امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه امام رضا(ع) بیان داشت: امروز جبهه مقاومت اسلامی افتخار می کند که شجره طیبه بسیج در ام القرای اسلام یعنی ایران ریشه دارد و این ریشه، از برکت وجود امام (ره) و خلف صالحش رهبر معظم انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز بعد از 36 سال از انقلاب اسلامی، آمریکا و قدرت‌های بزرگ از تاثیرگذاری بر ملت بزرگ ایران مایوس هستند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قدرت اسرائیل به شدت رو به افول است این رژیم دیگر توان همیشگی خود را ندارد و همه این ها به دلیل عزت یافتن دوباره امت اسلام است.

ابوترابی فرد با اشاره به اینکه  رژیم صهیونیستی چندی پیش در بلندی های جولان گروهی از اعضای مقاومت اسرائیل را مورد حمله قرار داد و باعث شهادت آنان شد اذعان داشت: بعد از این تهدید گروهی از اعضای مقاومت عده زیادی از اسرائیلی ها را به خاک و خون کشیدند ولی  اسرائیل بعد از این حمله نه تنها اقدامی انجام نداد بلکه رسما اعتراف کرد که توان مقابله را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) و مقاومت اسلامی برآمده از ملتهای مسلمان بود که نقشه صهیونیستها را در منطقه خاورمیانه تغییر داد و باعث شد سیدحسن نصرالله در لبنان در مقابل آنها ایستادگی کند.

ابوترابی فرد در پایان گفت: شما ملت غیور ایران تهدیدات هسته‌ای را به فرصتی برای خلق ایران مقتدر تبدیل کردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها