خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: همزمان با سراسر جهان و همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی، مردم روزه دار،بصیر، ولایتمدار سروستان، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس انزجار و برائت خود را از رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی اعلام کردند.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۴۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با سراسر جهان و همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی، مردم روزه دار،بصیر، ولایتمدار سروستان، در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس انزجار و برائت خود را از رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی اعلام کردند.

در این مراسم باشکوه که از ساعت 11:30 امروز و از روبروی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان به سمت مسجد جامع این شهرستان آغاز شد، شرکت کنندگان با سر دادن شعار الله اکبر،لا اله الا الله و شعار همیشگی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، همدلی و همزبانی خویش را در جهت حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را به نمایش گذاشتند.

گرمای طاقت فرسای بیست و سومین روز ماه مبارک رمضان مانع از حضور مردم این خطه ایران اسلامی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت قاطعانه از مردم مظلوم وستمدیده فلسطین نشد .

تاکید بر ادامه حمایت و پشتیبانی از مقاومت اسلامی فلسطین در مقابله با رژیم کوک کش صهیونیستی، اتحاد و انسجام جهان اسلام در سایه سار تبعیت از منویات مقام معظم رهبری تا زمان آزادی فلسطین و قدس شریف از جمله پیام های راهپیمایی بزرگ سروستانی ها در مراسم روز جهانی قدس بود.

در پایان این حماسه باشکوه،قطعنامه روز جهانی قدس قرائت شد و شرکت کنندگان با گلبانگ الله اکبر و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل مفاد آن را تایید کردند.

جهت مشاهده تصاویر در سایز بزرگ لطفا بر روز آن کلیک نمایید.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار