نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد پس از راهپیمایی روز قدس در یزد با قدردانی از مردم همیشه در صحنه دارالعباده خطاب به آنها گفت: شما که تابع عدالت و عاشق امامت و ولایت هستید در این گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه به ندای امامتان لبیک گفتید و به سفارش امیرامومنان(ع) در دفاع از مظلوم عمل کردید.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۴۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آیت الله محمد رضا ناصری پس از راهپیمایی روز قدس در یزد با قدردانی از مردم همیشه در صحنه دارالعباده خطاب به آنها اظهار کرد: شما که تابع عدالت و عاشق امامت و ولایت هستید در این گرمای طاقت فرسا و با زبان روزه  به ندای امامتان لبیک گفتید و به سفارش امیرامومنان(ع) در دفاع از مظلوم عمل کردید.
وی گفت: امام علی(ع) در لحظات آخر عمر خویش به امام حسن(ع) سفارش کردند که همیشه یار مظلومان باشید و نسبت به ظالمان خصومت داشته باشید و به آنها مجال خودنمایی ندهید. 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه نجات مظلومان از شر ظالم تکلیف اسلامی است، ادامه داد: پیامبر(ص) فرمودند: اگر ندای مظلومی بلند شود و به یاری او نروید مسلمان نیستید، همانگونه که کسانی که صدای هل من ناصر ینصرنی امام حسین(ع) را شنیدند و به یار او نشتافتند مسلمان نیستند.    
آیت الله ناصری با اشاره به سفارش امام(ره) به یاری و دفاع از مظلومان  فلسطین یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز ملت ایران نسبت به مسئله فلسطین و قدس حساس بوده است و علمای بسیار در مورد آن سخن گفته‌اند و نواب صفوی از کسانی بود که در سخنان خود به مسئله جهاد و فلسطین اشاره داشته است و این اهتمام مسلمانان نسبت به فلسطین، قدس و دیگر ملت‌های مسلمان را نشان می‌دهد.
وی با تأکید بر وحدت بین مسلمانان خاطر نشان کرد: استکبار جهانی می خواهد اسرائیل را بر همه مسلط کند و یک دولت تروریست و کودک کش را تربیت کند.
سخنران راهپیمایی روز قدس در یزد گفت: استکبار جهانی ادعای حقوق بشر می‌کند اما در برابر جنایت‌های اسرائیل و همچنین در برابر جنایت‌های عربستان در یمن و به خاک و خون کشیدن مردم آن سکوت می‌کند.      
آیت الله ناصری با بیان اینکه آل سعود با جنایاتی که مرتکب می‌شود خود را خادم الحرمین نیز می‌نامد، افزود: این قتل عام مردم روزه دار یمن در خانه، مساجد و بیمارستان و غیره بر بریت و جاهلیت قرن اخیر را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان راهپیمایی مردم در روز قدس را اعلام انزجار از جنایت‌های امریکا و اسرائیل و هم پیمانانش خواند و ادامه داد: ملت ما با حضور در این راهپیمایی برائت خود از جنایت‌های وحشیانه و خلاف حقوق بشر و انسانیت آل سعود  و صهیونیسم را اعلام کرد و به حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و یمن برخاست.

 

ارسال نظرات