امام جمعه میامی گفت: آن چیزی که امروز اسرائیل را در عصبانیت نگاه داشته است حمایت ملت ها از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از اسرائیل است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۳۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی،حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه میامی در مسجد جامع این شهر روز جهانی قدس را میراث ماندگار امام راحل(ره)دانست وافزود: پس از بیش از 65 سال از جرم و جنایات اسرائیل غاصب به کمک استکبار جهانی که همواره ظلم و ستم بر مردم مظلوم جهان دارند ملت فلسطین با دستانی خالی در برابر ابرقدرت های جهانی ایستاده اند.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و استکبار جهانی دشمن شماره یک مسلمانان است، اظهار کرد: آن چیزی که امروز اسرائیل را در عصبانیت نگاه داشته است حمایت ملت ها از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از اسرائیل است.

امام جمعه میامی گفت: جهانی شدن روز قدس و حضور پرشور مردم مسلمان با دهان روزه در این راهپیمایی بر عصبانیت استکبار جهانی افزوده است و قدرت میلیونی انسانی فلسطین با دستانی خالی از عزت و تمامیت ارضی خود دفاع می کنند.

صفایی پور افزود: سرزمین قدس و اراضی فلسطین از مقدس ترین سرزمینها و آرامگاه دهها پیامبر است و محل معراج رفتن نبی مکرم اسلام می باشد و به گفته امام (ره)فلسطین پره تن اسلام است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی میامی در ادامه اسرائیل را دشمن شماره یک مسلمانان دانست و تاکید کرد: اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و استکبار جهانی سعی بر نابودی فلسطین دارند؛ ولی به خاطر مقدس بودن فلسطین مردم جهان از مردم این منطقه دفاع می کنند.

امام جمعه میامی تاکید کرد:اگر دفاع همه جانبه حزب الله در لبنان و مردم فلسطین و کشورهای منطقه نبود امروز ما در خط مقدم تهدیدات و جنگ با اسرائیل بودیم و ما بایدبا هر قدرتی این جبهه مقاومت را حمایت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها