خبرهای داغ:
امام جمعه سمنان با بیان اینکه مردم با شعار و حضور خود ثابت کردند تا به آرمانهای انقلاب دست نیابیم، هرگز عقب نشینی نمی کنیم، گفت: قدرتهای دنیا بدانند ایران اسلامی با زورگویی، زیر بار ذلت نمی رود و عزتمند است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۳۳
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه سمنان افزود: قدرتهای دنیا بدانند ایران اسلامی با زورگویی، زیر بار ذلت نمی رود و عزتمند است.

وی با اشاره ادامه روند مذاکرات هسته ای، افزود: آمریکا دو ادعا در مذاکرات دارد که هر دو غلط است.

شاهچراغی ادامه داد: امریکا مدعی است که فشار تحریمها ایران را پای میز مذاکره کشانده است، ولی اینطور نیست زیرا به فرموده رهبری، آنها خواهان مذاکره با ایران اسلامی بودند.

وی تصریح کرد: ادعای دوم آمریکا این است که اگر مذاکرات هسته ای به نتیجه نرسد و توافق حاصل نشود، تقصیر ایران است در حالیکه اینطور نیست.

وی گفت: مذاکرات زمانی به نتیجه می رسد که قدرتهای دنیا زورگویی نکنند و حقوق ایران اسلامی را به رسمیت بشناسند.
امام جمعه سمنان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را کار بزرگ ملت توصیف و اظهار کرد: مردم با این حضور نشان دادند، با وجود سلایق مختلف، همه در برابر دشمن همصدا هستند.

وی، تداوم وحدت به عنوان رمز تحقق آرمانهای انقلاب، پیوند با ولایت فقیه و رهبری و مقاومت در برابر ظلم را پیامهای مهم حضور گرم مردم در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور برشمرد.

شاهچراغی تاکید کرد: مردم با شعار و حضور خود ثابت کردند تا به آرمانهای انقلاب دست نیابیم، هرگز عقب نشینی نمی کنیم.

امام جمعه سمنان با اشاره به هفته حجاب و عفاف، افزود: اسلام حجاب را برای بانوان واجب کرده است تا به آنها شخصت و عزت ببخشد و بانوان بدانند عزت آنها در حجاب و عفاف آنهاست.

علیرضا خسروی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، در پایان راهپیمایی روز قدس از میدان امام رضا(ع) تا مصلای نمازجمعه، پیش از خطبه های نماز جمعه سمنان به سخنرانی پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها