خبرهای داغ:
گزارشی از حماسه امروز مردم قم؛

وقتی حرارت صهیون ستیزی بر گرمای هوا سبقت می گیرد

گرمای امروز هوای قم بی شک بالای 40 درجه است با این حال و هر چقدر هم که هوا گرم تر باشد ،گرمای شور و شعور مردم در دفاع از حق و حقیقت افزون تر است؛ حرارتی که بر هر هُرم آفتابی چیره می شود و حماسه جمعه 19 تیرماه سال 94 مصادف با 23 ماه مبارک رمضان خلق می گردد.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۳۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

خبرگزاری بسیج قم - «الَیْسَ الصُبْحُ بِقریب»؛ این راهپیمایی ها نشان می دهد که صبح ظفر و پیروزی بر اهریمن صهیونیستی نزدیک است و انشاءالله بسیار نزدیک؛ حتی اگر در این میان آل سعود ساز مخالف بزند، حتی اگر داعش برای حمایت از اشغالگران قدس به صحنه آید و حتی اگر آمریکا و انگلیس خبیث، همه جور پشتیبانی مادی و معنوی خود از رژیم نامشروع اسراییل را به عمل آورند.

آری! این وعده تخلف ناپذیر الهی است که حق ماندنی و باطل هر چقدر هم به ظاهر بزرگ و خون آشام؛ اما بالاخره رفتنی است و امروز مردم ولایتمدار شهر کریمه اهل بیت(ع) هم گام و همصدا با دیگر هموطنان و هم کیشان خود در سراسر ایران و جهان، با فریاد آزادی قدس نشان دادند که در عصر آخرالزمان(عج) یاوران دین خدا هستند و هیچ گاه در برابر ظلم و ستم دجال های زمانه ساکت و بی تفاوت نمی نشینند.

گرمای امروز هوای قم بی شک بالای 40 درجه بود با این حال و هر چقدر هم که هوا گرم تر باشد ،گرمای شور و شعور مردم در دفاع از حق و حقیقت افزون تر است؛ حرارتی که بر هر هُرم آفتابی چیره می شود و حماسه جمعه 19 تیرماه سال 94 مصادف با 23 ماه مبارک رمضان خلق می گردد.

روزه داران قمی که در طلیعه حرکت امروز آن ها علما و مراجع تقلید و روحانیت انقلابی قرار داشتند، تنها ساعتی پس از احیای مؤمنانه شب قدر، با این حرکت پرخروش و دشمن شکن خود نشان دادند که عمیقاً باور دارند روز جهانی قدس این یادگار ماندگار امام عظیم الشان(ره) لیله القدر جبهه مقاومت اسلامی است.

همدردی آنان در این راهپیمایی با همه مظلومان عالم به خصوص اهالی فلسطین و نیز برائت از ظلمه امروز دهکده جهانی که در شعارهای کوبنده "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسراییل" تجلی یافت، مهم ترین اعمال این لیله القدر بود که به زیبایی هر چه تمام به منصه اجرا در آمد.

در راهپیمایی امروز ، آحاد مردم همچنین در حمایت از مظلومان یمنی و برائت از ظالمان سعودی، تردیدی به خود راه ندادند ، کما این که شعارهای آنان در حمایت از مقاومت یمن و نیز پلاکاردها و پارچه نوشته هایشان در محکومیت آل سعود ، هویدای این مرام و منش انقلابی و دینی بود.

در اثنای راهپیمایی همچنین ، ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای بر لزوم هوشیاری دوچندان آنها در مقابل نیرنگ و فریب طرف های غربی و آمریکایی تاکید شد.

حمل پرچم بزرگ فلسطین و پرچم های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان نیز حکایت از این می کرد که حلقه مقاومت همچنان مستحکم و زنجیره وار در برابر دژخیمان صهیونیستی استوار ایستاده است و به کوری چشم دشمنان، خللی در آن ایجاد نخواهد گشت.

به واقع باید گفت که شعارهای کوبنده و آتشین امروز راهپیمایی کنندگان در گرمای کم سابقه هوا، رمی جمراتی بود علیه شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار که امام (ره) فرمود هرچه فریاد دارید بر سر او بزنید.

امروز از دیگر سو موسم نمایش نفرت و انزجاری ستودنی و تحسین شده بود ؛ انزجاری که ریشه ای دینی دارد در تبری ما از دشمنان اسلام و اهل بیت(ع) و بر این منوال، بغض ما نسبت به صهیونیسم خاموش شدنی نیست چه آن که ما ملت "هیهات مناالذله" ایم.

القصه آن که ، مردم روزه دار و ولایت دار شهر آشیانه اهل بیت(ع) امروز نشان دادند که در حمایت از مظلوم و مخالفت با ظالم، لبیک گوی اول امام مظلوم خود هستند که فرمود: "کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا".

گزارش از بسیجی اهل قلم از قم: سید محمد مهدی موسوی


ارسال نظرات
آخرین اخبار