خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان در مجلس:

روز قدس، روز مقابله جبهه حق و باطل و روز عزت اسلام است

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس روز مقابله جبهه حق و باطل و روز عزت اسلام است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۲۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم کارخانه ای امروز در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه همدان و پس از پایان راهپیمایی روز قدس در جمع نمازگزاران همدانی با بیان اینکه آمریکا اولین کشوری بود که اسراییل را به رسمیت شناخت و پس از آن نیز شوروی این کار را انجام داد، افزود: این دو کشور مانند قیچی تصمیم بر ریشه کنی اسلام گرفتند و اسراییل را نیز به عنوان جاسوس در منطقه جاسازی کردند.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب رژیم صهیونیستی در جنگ ها پیروز میدان بود، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران این رژیم در جنگ های ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، هفت روزه و سایر جنگها با شکست روبرو شد و پیروز میدان مردم و ملت های مظلوم بودند که پیروزی ها هم به بهای بیداری ملت فلسطین و حمایت مردم به دست آمد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه روز قدس روز مقابله جبهه حق و باطل و روز عزت اسلام است، ادامه داد: کانون این اتفاقات قدس است.

کارخانه ای در ادامه به توطئه های دشمنان علیه ایران اشاره کرد و با بیان اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران بارها سعی کرده اند جلوی قدرت علمی ایران را بگیرند اما موفق نشده اند، گفت: دانشمندان ایران اسلامی در عرصه علمی به میدان آمده و خوش درخشیده اند به طوریکه امروز ایران رتبه دار معادلات علمی جهان است.

وی با اشاره به رتبه دوم دانشمندان ایرانی در نانو فناوری عنوان کرد: ایران پیشرفت بالایی در عرصه هوافضا دارد.

*توطئه دشمنان این بود که جلوی معادلات سیاسی ایران را بگیرند

کارخانه ای با بیان اینکه توطئه دیگر دشمنان این بود که جلوی معادلات سیاسی ایران را بگیرند، گفت: آمریکا در منطقه با چالش روبرو شد و نقشه های آن به نتیجه نرسید.

وی با بیان اینکه آمریکا و دشمنان تمام توان و قدرت خود را به کارگرفته اند تا با ایران مقابله کنند، گفت: وقتی کشوری دارای توان علمی و سیاسی باشد الگوی منطقه خواهد بود که ایران اسلامی در حال حاضر اینگونه است.

کارخانه ای با بیان اینکه لیبرال دموکرات ها معتقد بودند که قدرت یگانه جهان هستند اما اذعان کرده اند که اسلام نیز قدرت یگانه دیگری در جهان است، گفت: جنگ چهارم در جهان بین لیبرال دموکرات ها و اسلام ناب خواهد بود.

وی با بیان اینکه لیبرال دموکراتها هم به این واقعیت رسیده اند که قدرت مقابله با اسلام را ندارند و به همین دلیل به فکر از بین بردن اسلام از درون آن هستند تا آن را از درون تهی کنند، گفت: در همین راستا با پرورش دادن تروریست هایی چون داعش قدم در این راه گذاشته اند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا از این حیث هزینه انسانی پرداخت نمی کند چراکه نیروهای خود را از منطقه خارج کرده و با جنگ های نیابتی منطقه را به آشوب کشیده است، گفت: عربستان هزینه های جنگ را تامین، آمریکا مدیریت و اسراییل برنامه ریزی می کند و در منطقه ناامنی ایجاد کرده است.

کارخانه ای با بیان اینکه ۴۰ درصد سوریه در حال جنگیدن است در حالی که مردم این کشور خواستار امنیت هستند، ادامه داد: امروز دشمن در منطقه آتش فتنه افروخته اما اسلام را خدا پشتیبانی می کند و هر ملتی که خدا از آن پشتیبانی کند ابرقدرت ها را به زانو در می آورد.

وی در ادامه با اشاره به جنگ تحمیلی و نبود امکانات جنگی برای ایران عنوان کرد: ایران با دست خالی با دشمنان جنگید و به پیروزی رسید و امروز همان دشمنان آن سوی میز مذاکره نشسته اند اما به لطف خداوند ایران پیروز این مذاکره است.

کارخانه ای ادامه داد: ساخت سلاح هسته ای در ایران گزارشی از سوی منافقین بود که براساس گزارش آنها به آمریکا و برای رفع این اتهام حضور بازرسان در ایران را پذیرفتیم و نشست های بسیاری برگزار شد و در ورای این نشست ها تمام فعالیت های هسته ای نیز از سال ۸۲ تا نیمه سال ۸۴ متوقف شد و ایران راستی ازمایی موفقی داشت و به تمام تکالیف خود عمل کرد.

وی با بیان اینکه طرف مقابل به تعهدات و تکالیف خود پایبند نبود، گفت: در این مدت هشت قطعنامه علیه ایران نوشته شد اما ایران از پای ننشست و به کار خود ادامه داد تا جایی که طرف مقابل چاره ای جز مذاکره نیافت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز و ایران در توافقنامه ژنو به تعهدات خود عمل کرده اما طرف مقابل اینگونه رفتار نکرده است، گفت: آنها در بیش از چند برنامه و صدها تحلیل بر خلاف آنچه توافق شده بود انجام دادند.

*هرگز خواب پریشان دشمنان برای ایران تعبیر نخواهد شد

وی با بیان اینکه اخیرا مقام معظم رهبری قدرتمندانه ترین دفاع را از تیم مذاکره داشته اند، گفت: مقام معظم رهبری در کنار دفاع از تیم مذکره هشدارهایی را نیز عنوان داشته اند.

کارخانه ای گفت: آمریکا به فکر نابودی ایران است اما ایران یک ملت قدرتمند است که مقتدای آن کربلا و در راس آن رهبری قرار دارد و هرگز خواب پریشان دشمنان تعبیر نخواهد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامیبا بیان اینکه در یکسال و نیم گذشته بارها این تصمیم عنوان شده است، ادامه داد: ۱+۵ با سیاست ترک مذاکره قادر به افزایش خواسته های خود نخواهند بود.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده موظف است از حقوق ملت ایران قدرتمندانه دفاع کند، گفت: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم و دشمن در تلاش است تا به کشور ضربه بزند که رمز پیشرفت در اطاعت از رهبری است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در صورت شکسته شدن تحریم ها تنها ۲۰ درصد مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد و ۸۰ درصد باقی می ماند.

وی با بیان اینکه در ۳۶ سال اخیر ایران در تحریم بود اما همچنان قدرت اول منطقه بود، گفت: در عرصه علمی نیز ایران حرف برای گفتن دارد.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نقشه راه عزت کشور است، گفت: ملت نیز خواهان همین واقعیت هستند و نمی خواهند دستگاههای اجرایی وارد سیاست شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات