خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، جمهوری اسلامی را سکان دار مسلمانان جهان در جهان دانست و گفت: به زودی رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار حذف می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۲۴
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹

به گزار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در گفت و گو با خبرنگاران طی سخنانی درباره راهپیمایی روز قدس، این راهپیمایی را لبیک همه مؤمنین و مسلمین به ندای مستضعفین و گرفتارهای جهان دانست و اظهار داشت: امروز مستضعفین دنیا در چنگال دژخیمان جهانی و آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار هستند؛ مسلمانانی که سال‌های زیادی گرفتار این درنده خوهای جهانی بوده‌اند و اکنون آرزو و درخواست حمایت آحاد مسلمانان جهان را دارند.

وی ادامه داد: ما معتقدیم که انقلاب اسلامی برای چارچوب کشور عزیز اسلامی ما نیست؛ این انقلاب اسلامی به عنوان سکان‌دار حرکت دینی و اسلامی در جهان بشریت است به همه جهانیان بویژه مسلمانان جهان پیام می‌دهد که راهپیمایی روز قدس را به عنوان یک امر قطعی و اصلی و به عنوان نقشه کار خویش حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: همه مسلمانان امیدوار باشند که این گام‌ها به هدف و پیروزی خود نزدیک است؛ به زودی شاهد خواهیم بود که رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار حذف شود و به عنوان طلایه‌دار این حرکت با تبعیت از رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و امروز رهبر عظیم الشأن انقلاب که همواره در این رویکرد و عقیده و آرمان پایفشاری و استمرار داشته‌اند شاهد پیروزی دیگری باشیم.

وی تصرح کرد: مردم عزیز ایران و به تبعیت از این مردم ملت‌های جهان امروز به میدان خواهند آمد و با حضور پر شور خود بار دیگر با پیوند مبارکی که با امام امت بسته‌اند ندای امام را لبیک می‌گویند و با حضور خود مشت محکم دیگری بر دهان زیاده خواهان و یاوه گویان در رسانه‌های جهانی در اختیار استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌زنند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب درباره نابودی سرائیل گفت: همه دلسوزان اسلام بر این باورند که رژیم صهیونیستی باید از بین برود و امید است که با پیوند مسلمانان جهان این مهم به انجام برسد.

وی به هجمه سنگین استکبار جهانی در منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در این راهپیمایی باید حمایت خود را از مردم یمن در مقابل به ظاهر مسلمان با پیمایش صهیونیستی نشان دهیم؛ هم دستان رژیم اشغالگر امروز به ظاهر خادم حرمین شریفین و در واقع خائن هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) استان قم گروهک‌های تکفیری در سوریه و عراق را به ظاهر مسلمان ولی کفر پیشه خواند و ابراز داشت: این زیاده خواهی‌های امروز آمریکا در عرصه مذاکرات هسته‌ای نیز نمایان است؛ حضور مردم خط نشانی برای آمریکا و زیاده‌خواهی‌های آن است؛ همان‌ها که با شعار «ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند» در روزهای ابتدایی انقلاب به میدان آمدند و امروز اعلام می‌کنند که با فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی از آرمانی‌های خود دست بر نمی‌داریم و در مقابل دشمن از آرمان‌های جمهوری اسلامی دفاع می‌کنیم.


ارسال نظرات