مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه سیاست جمهوری اسلامی ایران دفاع از ملت مظلوم جهان است، گفت: ایران اسلامی در اوج قدرت جهانی حامی همه ملت‌های مظلوم جهان است.
کد خبر: ۸۵۳۹۰۱۲
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، حجت‌الاسلام ابوعلی اسماعیلی صبح امروز(19تیر) در راهپیمایی روز قدس در منطقه ضیابر اظهار کرد: خداوند می‌فرماید؛هیچ حرکت دست جمعی که کفار را عصبانی کند صورت نمی‌گیرد مگر برای آن پاداش عمل صالح ثبت شود و راهپیمایی روز قدس که سبب عصبانی شدن دشمنان می‌شود، عمل صالح است.

وی با بیان اینکه اولین ضربه پیروزی انقلاب اسلامی ایران قطع رابطه با اشغالگران صهیونیسم و تحویل سفارت به نماینده فلسطین بود، افزود: اسرائیل بهترین حامی خود را در منطقه از دست داد و از سوی دیگر به ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین ظلم کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه فلسطینی‌ها فهمیدند می‌شود با دست خالی و با توسل به خداوند  خود را از چکمه اشغالگران نجات دهند، گفت: امروز جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین و در کل منطقه و در خاورمیانه و کشورهای اسلامی دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه به هر میزان تجمعات و راهپیمایی‌ها بیشتر شود و دشمن را عصبی کند، عمل صالح است، تصریح کرد: به هر میزان تجمعات بیشتر شود، دشمن بر تحریم‌ها می‌افزاید، اما دشمن باید بداند این تحریم‌ها دیگر فایده ندارد زیرا ما 37 سال است که تحریمیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث مذاکرات، تنها جمله تکرای آنها گزینه‌های روز میز است و این سخنان دیگر کهنه شده و امروز ایران اسلامی به قدرتی رسیده که شیطان بزرگ، اسرائیل و رژیم صهیونیستی غاصب نمی‌توانند کشور ما را ببینند.

کشور ایران اسلامی در اوج قدرت جهانی حامی همه ملت‌های مظلوم است

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: امروز کشور ایران اسلامی در اوج قدرت جهانی حامی همه ملت‌های مظلوم است.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه امام راحل جمعه آخر ماه رمضان را روز قدس اعلام فرمودند، اظهار کرد: روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است توسط مسلمانان احیا شود و مبدا بیداری و هوشیاری آنها باشد.

وی افزود: مسلمانان و مستضعفان گیتی بپا خیزید، تا کی باید قدس شما در زیر چکمه تفاله‌های آمریکا و اسرائیل غاصب پایکوب شود و تا چه زمانی سرزمین قدس، فلسطین، لبنان و مسلمانان مظلوم آن دیار در زیر سلطه جنایتکاران به سر برند و شما تماشاچی باشید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا گفت: اگر یک هیاهویی از تمام ملت‌های مسلمان بلند شود حالا همان تظاهرات،راهپیمایی‌ها را کنند مقدمه‌ای می‌شود برای اینکه جلوی این مفسدین را بگیریم و کلک آنها را از بلاد اسلام کنده شود.

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه امروزه مساله فلسطین و جنایات اسرائیل در حقیقت یک موضوعی نه منطقه‌ای بلکه در راس موضوعات جهانی قرار گرفته است، تصریح کرد: اما آمریکا بیشترین کمک را به دولت اسرایل و صهیونیست می‌کند و در این راستا تمامی مصوبات شورای امنیت علیه این کشور را وتو نموده است.

وی خاطرنشان کرد: از نکات جالب توجه اینکه دیگر کشورهای اسلامی دارای منابع اقتصادی بی‌شمار و جمعیت جوانی که دارند بیش از 55 رای در سازمان ملل متحد هستند و هیچ اقدام کارسازی انجام نداده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا اظهار کرد: در این میان امام از معدود رهبرانی است که از ابتدای شکل‌گیری دولت مجعول و نامشروع اسرائیل بدون هیچ ملاحظه و ترسی خطر صهیونیست‌ها و اهداف آتی آنان را گوشزد نموده و اتحاد مسلمانان را در مقابل آنان خواستار شده و سکوت آنان را در این زمینه با شدیدترین بیان محکوم نموده است.

صهیونیسم به عنوان پلیدترین پدیده سیاسی و منفورترین در عبارت امام خمینی(ره) معرفی شده است

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه صهیونیسم به عنوان پلیدترین پدیده سیاسی و منفورترین در عبارت امام خمینی(ره) معرفی شده است، افزود: امروز به خوبی تیزبینی و دوراندیشی ایشان بیش از پیش روشن می‌شود و می‌بینیم.

وی گفت: امروز آمریکا و اسرائیل در تبلیغات خود جمهوری اسلامی ایران را به داشتن سلاح‌های هسته‌ای محکوم نموده و آن را خطری برای منطقه و جهان می‌داند این در حالی است که آمریکا و اسرائیل امروز بزرگترین کلاهک‌های هسته‌ای و سلاح‌های میکروبی را در اختیار دارند و هیچ توجهی به قوانین و مقررات بین‌المللی ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا با اشاره به سخنان امام راحل تصریح کرد: چنانچه کرارا گفته‌ام و شنیده‌اید اسرائیل به این قراردادها اکتفا نمی‌کند و حکومت اعراب از نیل تا فرات را غصبی می‌داند و دیر یا زود به کمک آمریکا به نقشه شوم خود اگر خدای ناخواسته فرصت پیدا کند و حکومت‌های عربی از خواب گران بیدار نشوند جامه عمل می‌پوشاند.

صهیونیست برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند

حجت‌الاسلام اسماعیلی با بیان اینکه صهیونیست برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هیچ جنایتی دریغ نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در بلاد عراق گروهک تکفیری به جان مسلمانان افتاده و مورد حمایت آمریکا و اسرائیل هستند.

وی اظهار کرد: آنچه که رهبر انقلاب پیش‌بینی کرد اتحاد مسلمین است و اینکه دشمنان اسلام فقط زبان زور می‌فهمند و تنها مبارزه است که ملت فلسطین را نجات می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران دفاع از ملت مظلوم جهان است و امروز این نقطه بیداری در ملت‌ها به وجود آمده است و امیدواریم خدا شر یهود را که در رأس آن صهیونیزم است از سر مظلومان بردارد.

 

ارسال نظرات