خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ روز قدس را عامل وحدت ملت های مسلمان و تمام آزادیخواهان جهان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۹۱
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محمود بداغی روز قدس را روز مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم خواند و افزود: مردم در این روز با راهپیمایی خود از رژیم صهیونیستی و آمریکا به عنوان بزرگترین تروریست های جهان اعلام انزجار می کنند.

وی روز قدس را یکی از یادگارهای بزرگ امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: دید وسیع و آینده نگری و تدبیر امام راحل باعث شد تا مظلومیت ملت فلسطین در مقابل رژیم غاصب اسرائیل در طول تاریخ در اذهان مردم جهان باقی بماند و یکپارچگی مسلمانان و ملت های آزاده در برابر مستکبران جهان را در پی داشته باشد.
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ روز قدس را عامل وحدت ملت های مسلمان و تمام آزادیخواهان جهان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی دانست و گفت: اسرائیل دارای کارنامه ای ننگین است که برای سیطره بر مسلمانان از هیچ جنایتی فروگذاری نمی کند.
وی بر اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال تاکید کرد و گفت: مردم باید با وحدت و همدلی در راهپیمایی شرکت کنند چرا که زیاده‌طلبی های آمریکا و اسرائیل غاصب و همچنین جنایات گروه های تکفیری در کشورهای اسلامی ادامه دارد.
بداغی انقلاب اسلامی را در جهت زمینه‌سازی و تحقق حکومت جهانی اسلام عنوان کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام می خواهند الگو بودن این انقلاب را در جهان ناکارآمد جلوه دهند در حالی که ملت های آزاده جهان هیچ اعتمادی به استکبار جهانی ندارند.
وی انقلاب اسلامی ایران را انقلابی مردمی و اسلامی دانست و گفت: مردم همیشه پای انقلاب بوده اند و امروز نیز حفظ ارزش ها، آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی در گرو حمایت مردم امکان پذیر است.
بداغی در پایان تاکید کرد: آحاد مردم و بسیجیان کبودراهنگ بار دیگر در روز قدس حماسه خلق می کنند و با شعارهای کوبنده و حمل پلاکاردهایی به نشانه ظلم ستیزی در همه شهرها و روستاهای بزرگ این شهرستان حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات