به گزارش خبرنگار بسیج ، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در راهپیمایی روز قدس ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: طی شش دهه اخیر از زمانی که صهیونیست‌ها دنیا را تصرف کردند سعی کردند تا قدس را اسلام‌ستیز و اسلام‎زدا کنند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۹۰
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

امام جمعه زاهدان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: قدس برای صهیونیست‌ها دارای اهمیت فراوان راهبردی است و آنها تلاش کردهاند تا قدس را یهودی‌سازی کنند.

وی ادامه داد: برای مسلمانان قدس از نطر ژئوپولوتیکی و استراتژیکی دارای جایگاه عظیم و ویژهای است، قدس نقطه اتصال ملک و ملکوت و محل عروج نبی مکرم اسلام است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز بیداری اسلامی در جهان اسلام رو به افزایش است و امروز وابستگان به سلطه از مبادلات سیاسی جهان اسلام در حال اخراج هستند.

وی افزود: امروز گفتمان سازش در فلسطین به بن‌بست رسیده و تبدیل به گفتمان مقاومت شده است، امروز مطالبات مردم در کشور اسرائیل حاکمان آنها را چالش کشانده است.

سلیمانی ادامه داد: امروز بحرین مردانه در برابر  آل‌خلیفه مقابله میکند و در عربستان عدهای برای به دست آوردن حقوق شهروندی به اعتراض برخواستهاند.

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: دستاورد ما برای روز جهانی قدس نجات فلسطین از اندیشه‌های ناسیونالیستی و ... بود.

وی اضافه کرد: شکلگیری گروههای مبارز فلسطینی اسلامی نیز از دیگر دستاوردهای ما برای روز قدس بوده است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امروز امت اسلامی می‌داند چه دولتهایی مزدور عامل دست استکبار و چه دولتهایی مستقل و آزادی که هستند.

وی در ادامه مناسبت‌های هفته را گرامیداشت.

ارسال نظرات