به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران برای حمایت از مظلومان دنیا به ویژه کشور فلسطین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به روز جهانی قدس نامگذاری کردند و در این روز مسلمانان سراسر دنیا با حضور در راهپیمایی اعتراض آمیز خشم و انزجار خود را از اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش اسراییل ابراز می کنند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۸۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
مردم سیستان همگام با سایر هموطنان و ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان یک بار دیگر با حضور گسترده و پرشور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

حضور مردم ایران در صحنه های مختلف انقلاب و حمایت و پشتیبانی از مسلمانان مظلوم و ستم دیده باعث شده است تمام مظلومان و مستضعفان جهان چشم امید به ملت ما داشته باشند و دشمنان اسلام نیز لحظه لحظه حرکات و حضور مردم در صحنه را رصد می کنند به همین سبب ضروری است عموم هموطنان همچون سالهای گذشته حضور پرشور و گسترده ای در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند.

مردم زابل هم ساله نشان داده اند که وزش بادهای 120 روزه، گرمای شدید و روزه داری هیچ مانعی برای حضورشان در صحنه ایجاد نمی کند و شیعه و سنی در کنار یکدیگر شعار مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود را سر می دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زابل روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 از میدان انقلاب اسلامی تا مصلی المهدی(عج) زابل برگزار می شود و سخنران ویژه این مراسم معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل خواهد بود.

حجت الاسلام محسن عارفی ضمن دعوت از تمام اقشار جامعه برای حضور پرشور در این راهپیمایی افزود: قشرهای مختلف مردم در چند روز گذشته برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که اقدامی برای مقابله با ظلم وستم کشورهای استکباری و صهیونیست است، اعلام آمادگی کرده اند و این حضور را نشان دهنده حمایت قاطع شان از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در مقابل زیاده خواهی استکبار می دانند.
ارسال نظرات