به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج مسلمانان دنیا همگام با یکدیگر در روزجهانی قدس و در اجتماعات بزرگی در شهرها و روستاهای مختلف ندای مظلومیت، آوارگی و رنج و درد ملت بزرگی را فریاد زدند که حدود هفت دهه تحت ستم صهیونیستها از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۸۶
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

امت اسلامی بخوبی می دانند خط صهیونیسم و تکفیری ها و داعشی ها مشترک است و همه اینها در مسیر تامین منافع استکبار جهانی حرکت می کنند که امید است با این اتحاد و همبستگی عمومی مسلمانان وعده الهی برای پیروزی مظلوم بر ظالم محقق شود.

مردم مسلمان خاش هم صدا با روزه داران امت اسلامی با درک شرایط و حساسیتهای این عصر با صدایی رسا و کوبنده ای نابودی اسراییل غاصب و آزادی قدس شریف را فریاد زدند.

حضور با شکوه ملت بزرگ و متدین ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس در شرایط حساس مذاکرات هسته ای، یک نوع پشتیبانی بزرگ از حقوق و عزت ملی شان است و با این حضور حمایت خود را از رزمندگان این عرصه اعلام کردند.

نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در شرایط حساس دنیا و منطقه حضور همه جانبه و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بر حسب عقل، منطق و شرع یک تکلیف است.

حمیدرضا پشنگ افزود: قشرهای مختلف مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجارشان از ظلم و ستم استکبار و صهیونیست علیه امت اسلامی را اعلام کردند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تقدیر از حضور گسترده مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: صدای رسا و خشم و نفرت و انزجار مسلمانان در راهپیمایی روز جهانی قدس لرزه بر پیکره سران استکبار جهانی انداخت.



رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش نیز بیان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس ابهت و عظمت امت اسلامی را به نمایش گذاشت.

مولوی یعقوب حسین بر افزود: امروز و در شرایط حساس کنونی حفظ وحدت و یکپارچگی مسلمانان عامل قوت و استحکام آنان در مقابل آسیبها و توطئه های شوم دشمنان است.

وی یادآور شد: اشغالگران قدس در میان سکوت جامعه جهانی به توسعه طلبی در کرانه باختری و بیت المقدس ادامه می دهند و درصدد نابود سازی مسجد الاقصی هستند به همین سبب اتحاد مسلمانان و حمایت آنان از فلسطینیان موجب دلگرمی رزمندگان مقاومت و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی می شود.

این روحانی برجسته اهل سنت ادامه داد: دنیا باید بداند که هدف نهایی رژیم صهیونیستی و متجاوزان آن صرفا' فلسطین نیست بلکه نگاه آنها به جنگ با تمام جهان اسلام و تجاوز به سایر کشورهای اسلامی است.

مولوی حسین بر اظهار داشت: امروز اگر فلسطین از سوی جهان اسلام فراموش شود، فردا شاهد تغییر مسیر صهیونیست ها و غرب در سایر کشورهای اسلامی برای نابودی اسلام و مسلمانان خواهیم بود.

بخشدار مرکزی خاش نیز گفت: روز قدس صهیونیست ها و متحدانشان را در برابر مسلمانان ناتوان کرده است.

مجتبی شجاعی افزود: دشمنان اسلام چاره کار را در این دیده اند که با ترفندهای مختلف، آرمان فلسطین را از ذهن جهانیان پاک کنند.

وی ادامه داد: هر چه امت اسلامی به سمت عناصر وحدت و یکپارچگی سوق پیدا کنند دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف ننگین شان ناکام می مانند.

شجاعی افزود: تفکرات تکفیری و داعشی و افراط گرایی در دین ناشی از تدابیر و برنامه های هدفمند سران استکبار و صهیونیستها برای نابود کردن اسلام است و دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه و اختلاف، جنگ، فتنه و درگیری و خشونت در ممالک اسلامی راه را برای جنایات صهیونیستها در مناطق فلسطینی هموار می کنند.



مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاش نیز گفت: حمایت از قدس از یک سو برای حمایت از ملت فلسطین به عنوان بخشی از جهان اسلام و از سوی دیگر به عنوان سلاحی برای مقابله با استعمارگری دشمنان اسلام در سایر ممالک اسلامی ضروری است و به همین دلیل مردم مسلمان با حضور در راهپیمایی روز قدس اتحاد و همبستگی خود را در حمایت از فلسطین اعلام کردند.

امان الله طوقی افزود: این حرکت بزرگ تجلی گاه همدلی، همزبانی، یکپارچگی و اتحاد جهان اسلام برای برگزاری روز قدس در سراسر ممالک اسلامی است که ان شاالله نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس که فریاد رعد آسای معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در حمایت از مردم بی پناه فلسطین و آزادسازی قدس عزیز بود، همچون صاعقه بر سر صهیونیست ها فرود آمده است.

به گفته وی با گذشت سی و اندی سال از این فتوای تاریخی امام راحل، امروز فریاد مرگ بر اسراییل در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی طنین افکن شد و امت اسلامی با وحدت و انسجام حقوق از دست رفته ملت مظلوم فلسطین را خواستار شدند.

ارسال نظرات