خبرهای داغ:
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور گفت: ایمان، حفظ وحدت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مهم‌ترین سلاح مسلمانان در برابر دشمنان اسلام و رژیم غاصب صهیونیستی است.
کد خبر: ۸۵۳۸۹۸۵
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، همزمان با سراسر کشور و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور قشرهای مختلف مردم در شهرستان نهاوند آغاز شد.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور در جمع راهپیمایان روز قدس در شهرستان نهاوند گفت: روز قدس به محور وحدت در جهان اسلام تبدیل‌شده است و مسلمانان جهان در این روز با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها آن‌ها را به نابودی برای همیشه نزدیک‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه اظهار کرد: امروز امت اسلامی ایران و همه آزادی‌خواهان جهان یک‌صدا در حمایت از آرمان قدس شریف به‌عنوان مسئله اول جهان اسلام در راهپیمایی شرکت کردند و باعث منزوی‌تر شدن رژیم صهیونیستی در بین امت‌های جهان شدند.

وی افزود: ایمان، حفظ وحدت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مهم‌ترین سلاح مسلمانان در برابر دشمنان اسلام و رژیم غاصب صهیونیستی است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور گفت: امام خمینی (ره) که همیشه مسئله قدس را مسئله اول جهان اسلام می‌دانست با نام‌گذاری این روز و با برگزاری راهپیمایی به این مناسبت رژیم صهیونیستی را به پرتگاه سقوط همیشگی برد.

آزادی‌خواه اظهار داشت: امام راحل با این نام‌گذاری همه نقشه دشمنان اسلام در به هم زدن وحدت اسلامی را نقش بر آب کرد و این اقدام وی باعث وحدت و انسجام هرچه بیشتر جهان اسلام شد.

وی بیان داشت: امروز نیز استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکا و اسرائیل جنایتکار با ترفندهای مختلفی مانند تشکیل گروهک‌های تروریستی و تکفیری سعی در بر هم زدن اتحاد میان مسلمانان دارند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور افزود: هدف این گروهک‌های تروریستی که فقط به کشورهای محور مقاومت حمله می‌کنند خشن جلوه دادن چهره رحمانی اسلام و تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است.

وی عنوان کرد: امروز متأسفانه مشاهده می‌کنیم که رژیم آل سعود با حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان به کشور مسلمان و انقلابی یمن حمله می‌کند و کودکان و زنان را به خاک و خون می‌کشد و این اقدام سعودی‌ها در راستای تأمین منافع امریکا در منطقه است.

آزادی‌خواه گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند انشا الله بینی آل سعود در یمن به خاک مالیده می‌شود و مردم انقلابی یمن راهی را که با نثار خون شهدا آغاز کرده‌اند ادامه می‌دهند.

وی در مورد مذاکرات هسته‌ای نیز اظهار کرد: امروز مذاکرات به مراحل حساسی رسیده است و تیم هسته‌ای کشورمان بر موضع به‌حق ملت ایران پافشاری می‌کند و این‌طرف غربی است که با بدعهدی همچنان به دنبال زیاده‌خواهی است.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: سخن مقام معظم رهبری و حرف تیم مذاکره‌کننده و ملت ایران این است که ما مذاکره‌ای را قبول داریم که عزت مردم ایران در آن رعایت شود.

وی اظهار داشت: ولی طرف غربی همیشه به دلایل متعدد در مذاکرات به دنبال زیاده‌خواهی بوده است و در مذاکرات توجهشان به صهیونیست‌ها است و هرچه رژیم صهیونیستی بگوید آمریکایی‌ها همان را انجام می‌دهند.

آزادی‌خواه با بیان اینکه مردم ایران مذاکره ذلت مندانه را هرگز نمی‌پذیرند؛ گفت: اگر ما در مقابل طرف غربی عقب‌نشینی کنیم آن‌ها جلوتر می‌آیند و تنها راه مقابله با آن‌ها مقاومت و اصرار بر خواسته‌های بر حق ملت ایران است.

وی در پایان عنوان کرد: مسلمانان جهان باید باهم متحد و یک‌صدا باشند و با پشتیبانی از ملت‌های مظلوم منطقه، پیروزی نهایی را برای مسلمانان رغم بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات